[VIDEO] “Si0t lah jep!”- Jep ‘Pεrli’ Rahim Dalam Sepahtu Reunion Buat Ramai Terkejut – Lubuk Viral

Menerusi satu perkongsian di laman Tiktok berkenaan satu keratan klip dalam Sepahtu Reunion menjadi perhatian ramai apabila Jep yang sering membuat punchline padu itu disangka sedang memmerli rakan sketsa beliau iaitu Rahim. Sepahtu Reunion yang sering melakukan satu sketsa yang memberi banyak pengajaran kepada semua ini membuatkan setiap bait perkataan yang disebut oleh Jep didengari semua dan kali ini membuatkan ramai terkejut dnegan kenyataan beliau.

Mengikut sumber yang diperoleh, Rahim yang perlu melakonkan babak bersama Jep ingin melontarkan beberapa punchline yang begitu mantap namun hal tersebut membuat Jep menyimpulkan kenyataan tersebut dan menjadikan hal tersebut sebagai satu pengajaran buat semua. Rahim cuba memberi punchline dengan menyatakan bahawa jika ingin berjaya perlu mempunyai ramai wanita dibelakang dan hal tersebut ditepis oleh Jep dalam sketsa tesebut.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita

Pelbagai koemn diberikan seperti :

@azlinlin667:dh cukup kot

@FA:Siot lah jep!

@Kak Rina | RIRI STUDIO_: apa ni masuk hal peribadi

Berikutan itu, Jep menyuarakan pandangan beliau sehingga Rahim terasa diperli oleh rakannya sendiri. Dalam kenyataan tersebut, Jep hanya menyatakan bahawa manusia secara lumrahnya memang tidak pernah merasa cukup dengan sesuatu hal dan kenyataan tersebut membuatkan Rahim terus melontarkan pertanyaan dimana beliau menanyakan jika Jep sedang mengata beliau dan hal tersebut membuatkan ramai terhibur dengan adegan tersebut.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari Tiktok dan Instagram

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: sinetronmalaya