“Aku Baru Gvgur, Sabarlah” – Sering Digas4k Netizen Mengenai Zuriat, Zulin Aziz Akui Tertek4n – Lubuk Viral

Setiap pasangan yang berkahwin pasti mengimpikan zuriat sebagai penyeri hidup mereka. Pastinya kehadiran insan bergelar anak itu pasti akan melengkapkan kehidupan mereka sebagai suami isteri.

Namun begitu, sekiranya sesebuah pasangan itu masih belum ada rezeki untuk mendapatkan zuriat, ia bukanlah satu tiket untuk orang sekeliling mendesak mereka untuk mendapatkan anak secepat yang mungkin.

Sering ditanya netizen mengenai zuriat, Zulin tertekan

Baru-baru ini, pelakon dan pengacara Zulin Aziz meluahkan rasa kecewanya selepas sering digasak oleh segelintir netizen mengenai zuriat.

@ciknajihah

Jangan lah jadi mulut puaka sangat ? #perjuangan2line #prengnant #sunscreen

♬ original sound – Cik Najihah – Cik Najihah

Menerusi satu tangkap layar yang dimuat naik pengguna TikTok, Zulin yang ketika itu sedang membuat ‘live’ di TikTok meluahkan rasa kecew4nya selepas sering ditanya mengenai zuriat sedangkan dia baru sahaja kegugvran sebulan yang lalu.

Saya baru lepas gvgur, orang tanya saya bila nak ada baby. Kau rasa macam nak penampar tak orang itu? Aku baru lepas gugvr, kau tanya aku bila aku nak ada baby, sabar la. Aku baru gugvr bulan lepas.

Kalau nak tanya soalan walaupun kita tidak tahu, elak tanya soalan s3nsitif. Kau tidak ada common sense tau kalau tanya soalan.

Netizen sokong Zulin

Komen : 

Kredit: TikTok ciknajihah

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://ohmedia.my/