Bekas Isteri DDNK Persoal Isu Nafkah Anak 2 Bulan Hanya RM5K? – Lubuk Viral

Baru-baru ini nama Pakar Saham, Datuk Dr Nazri Khan (DDNK) kembali menjadi bualan hangat warganet. Sebelum ini kisah mengenai perkahwinan kedua DDNK menjadi perhatian ramai apabila selebriti popular turut menghadiri majlis tersebut.

Biarpun begitu, siapa sangka di sebalik kebahagian yang tercipta ada hati yang terguris. Sebelum ini juga bekas isteri DDNK, meluahkan rasa kecewa selepas rumahtangga dibina lebih 20 tahun terkubvr begitu sahaja.

Bagaimanapun, terbaharu bekas isteri DDNK persoal isu nafkah anak pula jadi perhatian netizen. Perkahwinan antara DDNK dan bekas isterinya, Hasmawatie atau Atielia De Sams dikurniakan seorang anak lelaki.

Hasmawatie telah bertanyakan mengenai isu nafkah anak mereka yang did4kwa hanya RM5,000 untuk dua bulan. Luahan tersebut dibuat menerusi akaun Facebook peribadinya seperti berikut:

nafkah anak ddnk 1

Perkongsian bekas isteri DDNK persoal isu nafkah anak ini telah meraih perhatian warganet. Soalan mengenai adakah wajar seorang jutawan hanya mampu beri RM5,000 untuk dua bulan sebagai nafkah anak ini telah menimbulkan pelbagai reaksi warganet.

Malah wanita ini juga turut pertikaikan tanggungjawab seorang bapa kepada seorang anak selepas berlaku penceraian.  Sebelum ini Atielia turut memuat naik tentang sebutan tuntutan nafkah anaknya itu dan mohon doa orang ramai.

Screenshot at Sep 27 09-15-06

Apa-apa pun harapnya mereka dapat penyelesaian sebaiknya. Biar apa pun yang terjadi dalam perkahwinan, anak tetap tanggungjawab bersama.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :  https://himpunanceritalawak.com/