“Arw4h Tetap Ayah Saya Sampai Akhirat…,” – Jasmin Hamid KehiIangan Orang Yang Tersayang – Lubuk Viral

Pelakon, Jasmin Hamid berkongsi khabar dvka selepas memaklumkan bekas bapa mentuanya, Johari Macquistan telah pun menghembuskan nafasnya yang terakhir pada Khamis.

Berita sedih itu dikongsikan sendiri oleh Jasmin menerusi entri terkini di laman Instagram.

Menurut Jasmin, meskipun hanya sempat bergelar menantu selama setahun, namun, hubungannya bersama bapa mentua tidak pernah terputus.

“Allah maha baik. Setahun Allah beri saya peluang untuk berbakti kepada Johari Macquistan. Terima kasih Allah.

“Walaupun arw4h adalah bekas bapa mentu saya dari perkahwinan pertama saya tapi arw4h tetap ayah saya hingga akhirat kerana kami tak batal wuduk.

“Dad men1nggal kerana sakit tua. Wajahnya Arw4h dad persis seperti dad sedang tidur masa men1nggal,” tulisnya.

Katanya lagi, dia juga bersyukur kerana diberikan kesempatan untuk menguruskan jen4zah bapa mentuanya itu.

“Khamis pagi hujan lebat seperti petanda kesedihan yang akan kami hadapi. Sebelum Zohor, saya terima panggilan bahawa dad dah tak ada. Saya minta izin suami untuk tolong uruskan jen4zah dad.

“Syukur alhamdulillah, rezeki dad dan semua urusan berjalan dengan lancar dan cepat sehingga ke liang lahat,” kongsinya lagi.

Menerusi sebuah lagi entri berasingan, Jasmin bersama anak lelakinya turut dilihat berada di samping arw4h sewaktu dalam perjalanan menuju ke tanah perkubvran.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by jasminhamid (@jasminhamidjh)

Pada masa sama, pelakon drama Anak Beranak Abe Yie ini turut merakamkan ucapan penghargaan kepada semua pihak yang telah menitipkan doa yang baik-baik buat bapa mentuanya itu.

“Terima Kasih pada saudara mara, jiran tetangga, kenalan, khariah masjid dan perkubvran yang membantu kami menguruskan hal jen4zah arw4h hingga ke liang lahat.

“Terima Kasih juga pada kalian yang panjatkan doa buat arw4h dan ucapan Takziah buat kami sekeluarga. Love you so much dad m4tiitu pasti, katanya lagi.

Komen Netizen:

Sekadar informasi, Jasmin sebelum ini pernah mendirikan rumahtangga dengan Ian Rashid Macquistan sehingga dikurniakan seorang anak lelaki, Ian Haziq

Bagaimanapun, Jasmin dan Ian Rashid berpisah pada 2008.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : https://www.mediahiburan.my/