Gat4l Tangan Komen Isu Janna Nick, Sekali Ini Yang Jadi Pada Riena Diana “Saya pun tahu tak boleh nak…”- Lubuk Viral

Tindakan pelakon Riena Diana meninggalkan komen di artikel mengenai penampilan s3kksi selebriti terkenal Janna Nick mengundang kec4man netizen.

Tiada niat untuk pertahankan Janna, Riena berkata dia hanya mempersoalkan sikap segelintir netizen yang hanya menyalahkan wanita apabila melibatkan g4ngguan lvc4h.

“Saya ada komen di artikel mengenai Janna… saya cakap zaman sekarang ramai lelaki yang s4kit ot4k. Lepas itu, ramai pula netizen kec4m saya.

“Tapi bukan niat saya nak pertah4nkan sesiapa, tapi apa yang saya cuba cakap ialah kenapa perempuan selalu disalahkan? Lelaki gat4l ini macam mana pula?

“Saya pernah berada di situasi itu juga di mana kita pakai longg4r-longg4r pun orang komen fasal b4dan kita. Jadi salah perempuan lagi?” kata Riena kepada Gempak.

Terdahulu, penampilan Janna yang memakai baju ket4t sehingga menampakkan bentuk b4dannya ketika menghadiri majlis tayangan filem Juang menerima kritikan.

Menerusi video yang dikongsikan pengguna TikTok, Janna sedang duduk memandang ke belakang untuk melambai peminat namun pakaiannya dilihat sangat ketat sehingga menampkan bahagian pvnggvng.

Diruangan komen video itu dipenuhi dengan komen berbaur lvc4h terutama daripada netizen lelaki selain ada juga yang meluahkan rasa kurang senang dengan video tersebut.

Dalam pada itu, bekas pengacara Gempak TV ini mengakui kesilapannya yang mencari masalah sendiri sehingga dikec4m netizen.

“Salah tetap salah… tak boleh la nak cakap pakai ket4t itu betul. Saya pun tahu tak boleh nak tegakkan benang yang bas4h. Saya pun tak ada nak cakap pakai s3kksi itu betul.

“Salah saya sendiri gatal nak komen kan… jadi padan la muka,” katanya lagi.

Sumber/Kredit : GEMPAK

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://bartasangbad.site/