“Jom Rujuk Sayang… Nasib Baik Tal4k Satu…” Perk0ngsian Terbaru Nad Zainal Raih Perhatian Peminat- Lubuk Viral

PELAKON berbakat besar, Nad Zainal mengakui sudah kembali hidup solo selepas perkahwinan yang dibina tujuh tahun lalu menemui titik noktah.

Jelas Nad atau nama sebenarnya Farah Nadia Zainal Abidin, walaupun sukar, dia dan bekas suami, Muhammad Faliq Amiruddin sepakat untuk membawa haluan masing-masing.

“Iya, kami sudah bercer4i baru-baru ini. Malah keputusan berpisah ini juga dicapai dengan kata sepakat. Kami masih berkawan baik demi dua anak.

“Cukup dikongsi status saya kini. Saya perlu menjelaskan soal status diri, supaya tidak mengundang fitnah.

“Apa yang lebih utama kini, saya perlu kuat untuk meneruskan survival membesarkan dua anak serta membiasakan status ibu tunggal,” ujar ibu kepada Fahad Ibrahim, 6 tahun dan Budi Kalsom, setahun.

Fokus utama Nad kini beralih kepada dua cahaya matanya.

Dalam kemas kini di ig, posting Nad Zainal ada kongsi status dari pelakon Nazim Othman yang merujuk kepada drama lakonan mereka sebelum ini dalam ‘Takdir Yang Tertulis”

Sekadar info, Nad dan Faliq mendirikan rumah tangga pada 18 Disember 2015.

Apa lebih penting kata Nad, meskipun sudah bercerai namun hubungan mereka kekal baik demi dua anak mereka iaitu Fahad Ibrahim, 6 dan Budi Kalsom yang kini berusia setahun.

“Apa lebih utama sekarang saya perlu kuat untuk meneruskan survival membesarkan dua anak serta membiasakan diri dengan status ibu tunggal.

“Kami masih berkawan baik demi anak-anak,” katanya.

Hasil semakan di Instagram milik pelakon Takdir Yang Tertulis di TV3 itu, gambarnya bersama bekas suami juga sudah tidak kelihatan.

Untuk rekod, Nad dan Muhammad Faliq mendirikan rumah tangga pada 18 Disember 2015.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://bartasangbad.site/