“Dia men4ngis Sejak Hari Pertama..”- Adik Usahawn Kosmetik Dedh Apa Yang Berl4ku Buat Keluarga Mula Rlsau. – Lubuk Viral

“Sejak hari pertama kehiIangan kakak lagi, mak (kerap) men4ngis mengenangkan keadaan kakak yang entah di mana, selain sed1h dengan pelbagai berita tidak s4hih disebarkan,” katanya adik kepada ejen jualan kosmetik yang dicvlik sekumpulan lelaki di Kampung Semat Jal, Wakaf Bharu, di sini. Lelaki berusia 25 tahun itu berkata, selain keluarga yang masih bimb4ngkan kehiIangan kakaknya itu, mereka turut kec3wa dengan kec4man diterima, terutama daripada warganet.

“Mak men4ngis apabila mengenangkan keadaan kakak, kami juga rlsaukan keadaan mak kerana dia menghidap peny4kit buah pingg4ng tahap lima dan perlu mendapatkan raw4tan di4lisis tiga hari seminggu. “Sehingga kini tiada khabar berita diterima mengenai kakak dan panggilan yang meminta wang tebusan juga tidak ada…doa sahaja agar kakak ditemui dengan selamat,”

Kehil4ngan ejen jualan kosmetik itu sudah memasuki hari keempat, namun khabar mengenainya masih belum diperoleh. Sehingga kini, keluarga wanita yang berusia 36 tahun itu juga tidak menerima sebarang panggilan yang meminta wang tebvsan. Adiknya berkata, selain bergantung kepada pihak berkuasa, keluarga juga meminta bantuan saudara-mara dan rakan yang tinggal berhampiran sempadan di Pengk4lan Kubor bagi membantu mengesan m4ngsa.

Slasatan awal pihak polis mendapati suami kepada m4ngsa terbabit dalam aktiviti penyelvdupan d4dah dan polis sudah men4han tiga individu termasuk suami m4ngsa dan seorang wanita berusia 35 hingga 47 tahun semalam bagi membantu slasatan. Sementara itu, sumber pihak berkuasa di Takbai berkata, pihaknya sedang menjalankan 0perasi menjejak semua svspek dan mengesan m4ngsa yang dikatakan dilarikan ke negara jiran.

“Semalam kami membuat serbvan di sebuah rumah di pinggir Sungai Golok di sini (Takbai) yang dikatakan dihuni saIah seorang svspek yang terbabit tapi tiada sesiapa ditemui. “0perasi mencari diteruskan lagi berpandukan maklumat yang diterima daripada pihak berkuasa Malaysia.

Sumber :Nt

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:http://www.mediakita.dnq.news/