[VIDEO] “Nampak Lain” Penampilan Marsha Milan Raih Perhatian Peminat, Ini Yang Mereka Perasan- Lubuk Viral

Cantik, lawa itulah antara pujian buat penyanyi dan pelakon Marsha Milan selepas satu rakaman video dirinya mendapat perhatian ramai setelah dikongsikan menerusi aplikasi, TikTok.

Umum diketahui, Marsha Milan sejak beberapa hari ini begitu hangat menjadi perbualan oleh peminat dan penonton Anugerah Juara Lagu  selepas suaranya ‘mengejutkan’ ramai sehingga berjaya memukau hati juri dan penonton.

Mana tidaknya, Marsha Milan berjaya membawa pulang anugerah Persembahan Terbaik dan naib juara di AJL selepas membawakan lagu berjudul Cinta dengan baik sekali gus melonjakkan lagi namanya .

Pelakon drama Rindu Awak Separuh Nyawa ini bagaimanapun mendapat perhatian pula di satu rakaman perkongsian oleh Danial Zaini apabila penampilan berhijab Marsha Milan mencvri tumpuan ramai.

Danial Zaini turut membuatkan ramai terhibur selepas dirinya tersaIah lirik menyanyikan lagu popular, Cinta daripada Marsha Milan itu sekali gus mengundang rasa terhibur penyanyi itu sendiri.

VIDEO :

Rakaman Marsha Milan berhijab yang dikongsikan itu ternyata mencvri tumpuan umum dengan menerima kata-kata pujian oleh warganet diruangan komen disamping hantaran video tersebut ditonton ribuan kali.

“Cantik sangat Marsha berhijab, moga istiqomah”

“Cantiknya Marsha pakai tudung”

“Lawanya Marsha pakai tudung”

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.atozsangbad.com/