Ejen Kosmetik Dil4rikan Depan Rumah. P0lis Ded4h Punca Kejadian. Rupanya Suami Pun Terlibat- Lubuk Viral

Keluarga kepada seorang ejen jualan barangan kosmetik, Rosnazirah Mohd. Naim, 36, yang disyaki dicvlik dalam kejadian di Kampung Semat Jal, Wakaf Bharu di sini semalam tidak menolak kemungkinan wanita itu dibawa ke Thailand.

Seorang ahli keluarga m4ngsa yang enggan dikenali berkata, dakwa4n tersebut berasas selepas kereta yang digunakan oleh kumpulan lelaki berkenaan ditemui berhampiran kawasan sebuah pangkalan har4m di Sungai Golok dekat Pengkalan Kubor di sini.

“Tiada sebarang maklumat terbaru yang diterima oleh kami sebagai ahli keluarga.

“Saya berharap semua dapat mendoakan keselamatan Rosnazirah agar dia dapat ditemui dengan selamat,” katanya ketika dihubungi Kosmo! sebentar tadi.

SUAMI DIA ADA KAITAN DENGAN D4DAH MUNGKIN JADI PUNCA

Lagi laporan polis dibuat keluarga pengasas Dnars Skincare – Malaysiapost

Perselisihan antara ahli sin diket da dah dipercayai punca utama seorang wanita yang juga ejen jualan kosmetik dilarikan sekumpulan lelaki dari kediamannya di Wakaf Bharu, kelmarin.

Pemangku Ketua Polis Kelantan, Datuk Muhamad Zaki Harun berkata, siasatan awal pihaknya mendapati suami kepada m4ngsa dipercayai terbabit dalam aktiviti penyeludupan da d4h.

Susulan itu katanya, polis sudah menahan tiga individu termasuk suami m4ngsa dan wanita, semalam bagi membantu siasatan.

“Kita sudah memohon bantuan daripada pihak berkuasa Thailand bagi menyelamatkan m4ngsa berusia 36 tahun dan usaha ke arah itu giat dilakukan.

“Polis juga percaya m4ngsa mengetahui aktiviti yang dilakukan suaminya selain mengenali suspek yang melarikannya kelmarin,” katanya pada sidang media di sini, hari ini.

Terdahulu, seorang wanita dipercayai ejen kosmetik hilang selepas dipercayai dicvlik sekumpulan lelaki di rumahnya di Kampung Semat Jal, Wakaf Bharu di sini semalam.

Dalam kejadian kira-kira pukul 4.10 petang itu, m4ngsa disyaki dibawa lari dengan menaiki kereta jenis Toyota Vios.

Suspek yang terlibat dalam kes itu juga dipercayai menggunakan senjata semasa membawa lari m4ngsa terus ke arah Wakaf Bharu di sini.

Ketua Polis Daerah Tumpat, Asisten Komisioner Amran Dollah berkata, pihaknya menerima laporan dan mengesahkan kejadian tersebut.

Sumber : HMETRO ONLINE / K! Online

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://limauasamboi.pw/