“Naluri isteri Tk pernah Slah..” Isteri Kerja jauh Terpksa PJJ, Sempat lntip suami Dgn Perempuan lain- Lubuk Viral

Berbeza dengan zaman dahulu, ramai golongan suami isteri masa kini terpaksa hidup secara PJJ atas tuntutan kerja. Masing-masing sibuk mencari rezeki di negeri atau daerah berbeza, ketika inilah kesetiaan mula diuji sama ada boleh menahan godaan `an4sir luar’ mahupun sebaliknya.

Kadang-kadang suami akan bawa skandal itu ke kuarters tempat tinggal kami. Bagi wanita bernama Alisha ini.

Rumah tangganya bagaimanapun umpama retak menanti belah selepas dia berjaya menghidu perselingkvhan suaminya. Melalui maklumat yang diperolehi daripada beberapa pihak, dia memulakan `misi’ pencarian dan akhirnya menjumpai kereta lelaki itu yang jelas-jelas sedang berada di rumah seorang perempuan lain dipercayai skandalnya. 6 hari di Labuan uruskan 2 ekor binatang… Selama 6 hari berhujan & berpanas, berbuah hasil juga

Demi menyelesaikan hal terbabit.

Alisha sebelum ini terpaksa mengambil cuti kecemasan hampir seminggu. Bagi wanita cantik itu yang kesedihan dianiaya suami sendiri, dia yakin Allah pasti memberikan hikmah terbaik di sebalik kejadian tersebut. Boleh saman kedua-duanya… Kumpulkan semua bukti & kemukakan di mahkamah syariah. Turut bersimpati dengan ujian yang sedang menimpa Alisha, ramai netizen memberikan sokongan moral.

Tidak perlu menyerang secara depan-depan, mereka mencadangkan agar segala bukti dikumpulkan dan buat semula tuntutan di mahkamah sebagai revenge terbaik. “Rekod.. Simpan semua bukti..Nnt apa2 nk tuntut di mahkamah senang.. Kena bijak.Sebelum dia tau kita da tau.. Kita tkr harta atas nama kita”. “Boleh saman dua2 kumpul bukti lepas tu kemukakan di mahkmah syariah”. Sumber pnews.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.aud1r8.com/