Hanis ded4h Hairul Azreen ‘nervous’, sanggup turun tangga cara terbalik – Lubuk Viral

Filem arahan Hairul Azreen berjudul Ada Hantu selepas mendapat sambutan serta reaksi positif, pada hari ini filem seram komedi tersebut menemui peminat di panggung wayang, Ada Hantu 2.

Manakala baru-baru ini pula, Hairul Azreen dalam Malam Gala Ada Hantu 2 itu mendapat perhatian ramai disamping menerima sokongan daripada rakan-rakan selebriti yang mana dalam filem tersebut dia tidak hanya mengarah malah juga terlibat sebagai pelakon yang memegang watak sebagai Talha selain ia juga dibintangi oleh Zahiril Adzim dan ramai lagi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen)

Umum diketahui, filem Ada Hantu yang ditayangkan pada 13 Ogos tahun lalu dikeluarkan di Disney+Hotstar manakala untuk Ada Hantu 2 ini ditayangkan pula di pawagam di seluruh Malaysia bermula 15 September. Jadi tentu sahaja pengarah itu sendiri, Hairul Azreen wajar merasa nervous kerana filemnya itu akan menemui penonton di pawagam.

Hanis Zalikha bagaimanapun diruangan media sosial sempat berkongsikan pada malam tadi bagaimana perasaan Hairul Azreen yang cukup nervous apabila filemnya itu akan keluar esok (15 September 2022) malah lebih melucukan dan membuatkan peminat tergamam, pelakon aksi itu dengan selamba menuruni tangga cara terbalik.

@haniszalikha

Korang tolong #AdaHantu2 @Hairul Azreen

♬ original sound – Hanis Zalikha – Hanis Zalikha

“Korang tolong,” ujar Hanis Zalikha di ruangan kapsyen itu manakala warganet pula hadir dengan meninggalkan lebih 170,000 tanda suka berserta menghujani ratusan komen.

“Hahahaha aku kadang terlupa artis pun manusia biasa”

Hairul

“Kak memang dia jadi PASKAL…”

IMG_20220915_092820

“Parah bebenor…”

Hairul

“So excited…”

Hairul

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://himpunanceritalawak.com/