“Apa yang dikatakan netizen itu nyawa kakak saya ter4ncam” – Adik Wanita Dicvlik Tampil Ceritkan Perkara Ini- Lubuk Viral

TUMPAT: Adik kepada seorang wanita yang dipercayai dicvlik oleh sekumpulan anggota sindiket pengedaran d4dah di di Kampung Semat Jal, Palekbang di sini pada Selasa, mengharapkan kakaknya ditemukan selamat.

Dia yang hanya mahu dikenali sebagai ‘Mohamed’ berkata keluarganya kini menanti sebarang perkembangan daripada pihak polis dengan harapan kakaknya itu tidak diapa-apakan.

“Kami menunggu apa punca yang terjadi dan apa yang dikatakan netizen itu nyawa kakak saya ter4ncam.

“Kami tak dapat (maklumat) apa-apa, saya merayu rakyat Malaysia sama-sama kita doakan agar keselamatan kakak saya, agar selamat dan cepat dijumpai. Kami sentiasa berdoa dan tunggu panggilan polis.

Berhenti buat andaian, kami tunggu setiap saat,” katanya ketika ditemui Astro AWANI di sini hari ini.

Jelasnya lagi, walaupun pelbagai tanggapan serta spekul4si tentang kejadian itu, dia sekeluarga hanya mengharapkan kakaknya pulang dalam keadaan selamat.

Menurut Mohamed lagi dia sempat berselisih dengan kereta yang dipandu individu berkenaan ketika hari kejadian.

Media sebelum ini melaporkan seorang wanita berusia 36 tahun dilarikan empat individu yang menaiki sebuah kereta jenis Toyota Vios berwarna perak.

Insiden berkenaan turut berjaya dirakam oleh kamera litar tertutup sebelum tular di media sosial

MOHAMED: “Saya merayu rakyat Malaysia sama-sama kita doakan agar keselamatan kakak saya, agar selamat dan cepat dijumpai.” – Astro AWANI

Pemanku Ketua Polis Kelantan, Datuk Muhamad Zaki Harun mengesahkan kejadian itu dan apa yang lebih mengejutkan adalah apabila kes ini berkait dengan perselisihan di antara ahli sindiket d4dah.

Mngsa tahu suaminya terlibat sindiket d4dah

Suami m4ngsa, Mohd Naim dipercayai terlibat dengan aktiviti penyeludupan dad4h dan ditahan ketika ini bersama-sama seorang wanita.

Kita sudah memohon bantuan daripada pihak berkuasa Thailand bagi menyelamatkan m4ngsa berusia 36 tahun dan usaha ke arah itu giat dilakukan.

Polis juga percaya m4ngsa mengetahui aktiviti yang dilakukan suaminya selain mengenali suspek yang melarikannya kelmarin.

M4ngsa sebelum ini dilaporkan telah dilarikan dengan kereta jenis Toyota Vios dan saksi ada melihat sekumpulan lelaki dan seorang wanita menaiki bot menuju ke negara jiran. Kereta Vios juga dijumpai di sebuah pangkalan h4ram di sempadan negara.

kredit: astro awani

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://trendingsangat.pw/