Dikrit1k Banyak Duit Tapi Tak Pandai Berfesyen, Cik B Tanya Ada Masalah Ke? – Lubuk Viral

Anak kepada usahawan kosmetik Dato’ Sri Vida dikenali dengan nama Cik B ini sering sahaja mencvri perhatian ramai. Remaja ini adalah antara anak usahawan popular yang memiliki personalitinya yang tersendiri.

Biarpun begitu, baru-baru ini Cik B menjadi perhatian sekali lagi selepas ada yang mended4hkan harga pakaian yang dipakai oleh anak Dato’ Sri Vida berusia 17 tahun ini. Pended4han itu membuatkan ramai tergamam.

Manakan tidak baju dan aksesori yang dipakai Cik B dalam salah satu muat naik di Instagram miliknya itu adalah dari jenama mewah. Didedahkan jumlah harga yang dipakai oleh Cik B itu adalah lebih RM600,000!

Bagaimanapun, ada pula yang mengkritik Cik B dengan mengatakan tak pandai berfesyen biarpun banyak duit oleh salah seorang pengguna Twitter.

Menjawab kritikan dirinya tak pandai berfesyen tersebut, Cik B menulis baju yang dipakainya dalam foto tersebut dibeli tahun lepas dan ini baru pertama kali dipakainya. Tambahnya lagi dia main ambil dan pakai sahaja apa yang ada dalam almari janji selesa.

“Bukan nak flex atau style sangat pun hehe. kenapa semua panas? Ada masalah ke?”, tulis Cik B.

Berikut adalah muat naik penuh Cik B menerusi akaun Twitter miliknya bila dikri1ik tidak pandai berfesyen:

Memang win betul jawapan balas Cik B ini! Biarlah dia nak pakai apa sekali pun, bukannya minta duit orang lain pun.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Sumber