[VIDEO] “Ketika saya sedang dic4ci, dim4ki dan dih1na oleh…” Ifa Raziah Men4ngis Jumpa Ustazah Asma Depan2- Lubuk Viral

Persembahan penyanyi Ifa Raziah menerusi lagu Sepi Sekuntum Mawar Merah dalam sebuah program realiti menerima pelbagai kr1tikan kerana dianggap suara sumb4ng.

Biarpun sedih dengan krit1kan netizen yang menggel4rnya pel4cvr dan ibl1s, semangat Ifa kembali selepas dipertemukan dengan pendakwah bebas, Ustazah Asma Harun.

“Ketika saya sedang dic4ci, dim4ki dan dih1na oleh ribuan warga maya, hanya kerana nyanyian saya sumb4ng dan tak sedap di program itu sehingga ada yang menggelarkan saya pel4cvr, ibl1s, set4n.

“Doakan saya m4ti dan macam-macam lagi gelaran diberikan kepada saya di media sosial, tak apa… Allah hadirkan insan bernama @ustazahasmaharun untuk meraw4t dan menghiburkan hati saya.

“Walaupun pertemuan ini singkat, ia cukup bermakna buat saya,” kongsi Ifa menerusi laman Instagram miliknya.

Penyanyi dangdut yang juga seorang usahawan itu berkongsi video dia terkejut dengan kunjungan Ustazah Asma yang telah diaturkan oleh pengasas sebuah produk kecantikan.

Menerusi perkongsian tersebut, penyanyi lagu Terus Terang itu tidak dapat menahan air matanya daripada mengalir ketika bertemu dengan Ustazah Asma.

VIDEO :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ifa Raziah (@ifa_raziah)

“Pertemuan yang tak boleh digambarkan dengan kata-kata. Air mata tak berhenti-henti mengalir.

“Hanya Allah Maha Berkuasa yang tahu perasaan saya ketika ditemukan dengan insan yang hebat Ustazah Asma Harun. Perancangan Allah lagi hebat.

“Syukur Alhamdulillah,” tulisnya lagi.

KOMEN NETIZEN :

Sumber/ Kredit :GEMPAK

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://bartasangbad.site/