“Sudah 3 Hari Ayla Dan Ayden Ditahan Di Hοspital…” – Anak Kembar Alieff Irfan Dimasukkan Ke Hοspital, Rupanya Ini Sebabnya – Lubuk Viral

Pada 31 Ogos lalu, isteri kepada Youtuber terkenal Alieff Irfan iaitu Nurul Nabilah atau mesra dipanggil Bella telah selamat melahirkan bayi kembar.

Menamakan anak – anak mereka dengan Ayden Maleeq dan Alya Malaiqa, kedua – dua bayi serta ibu dalam keadaan baik meskipun Bella terpak’sa menjalani ‘emer’gεncy czεr’.

Baru – baru ini Bella dan anak – anak sudah dibenarkan pulang ke rumah setelah beberapa hari tinggal di pusat peru’batan.

Terbaru, menerusi perkongsian di Instagram anak – anak mereka iaitu @twins_aylaayden, Bella memaklumkan bahawa kedua – dua anak mereka terpak’sa dita’han di hοs’pital akib4t pen’y4kit kuning.

Menurutnya, Ayla dan Ayden sudah tiga hari dita’han kerana kuning serta menitip doa supaya diberi kesembuhan kepada anak – anaknya.

View this post on Instagram

A post shared by @twins_aylaayden

“Rindu twins. 3 hari dah kena ta’han kat hοs’pital sebab kuning . Semoga ayla & ayden cepat sihat & sentiasa dilindungi Allah swt,” tulisnya.

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet turut mendoakan kesembuhan kepada kedua – dua anak Bella dan Alieff.

Komen Netizen:

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :https://beritaawani.com/