Selepas ada yang mengatakan dia berc3rai sebab orang ketiga, akhirnya Nad Zainal tampil dengan kata kata ini – Lubuk Viral

Selepas dunia hiburan dike.jutkan dengan berita mengenai perce.raian aktres berbakat, Nad Zainal bersama suaminya, Muhammad Faliq Amiruddin baru-baru ini, ramai nampaknya war.ganet yang masih tertanya-tanya apakah pun.ca utama disebalik perg0lakan rumah tangga pelakon itu.

Pelakon Nad Zainal mena.fikan pun.ca kere.takan rumah tangganya adalah disebabkan is.u kecu.rangan.

Menurutnya tidak timbul is.u orang ketiga dalam rumah tangganya sebelum ini dan dia memilih untuk tidak berkongsi lanjut mengenai perkara itu.

Nad atau nama sebenar, Farah Nadia Zainal Abidin, 32, tampil membuat kenyataan itu di laman Inst.agram miliknya.

Ia susulan wujud speku.lasi daripada neti.zen mengenai pun.ca kere.takan rumah tangganya selepas sebuah vide0 temu bual lamanya ditayangkan semula selepas dia mengumumkan sudah berce.rai, baru-baru ini.

VIDEO

“Berikutan vide0 temuramah yang tu.lar, ramai membuat speku.lasi saya memberi bayangan tentang keadaan rumah tangga saya sebelum ini… yang di mana tidak benar.

“T0long hentikan… itu hanya temuramah berkenaan is.u kecu.rangan rumah tangga rentetan dari tayangan fin.ale Dend.am Seorang Isteri.

“Saya tergan.ggu dengan speku.lasi yang berbangkit. Tolong hentikan… tiada orang ketiga, tiada,” tulisnya.

Menurut Nad lagi, tiada apa yang perlu dikongsikan kepada umum mengenai kisah peribadinya dan meminta semua pihak agar tidak terus memperkatakan tentang is.u pence.raiannya lagi selepas ini.

“Apa yang terjadi, tidak perlu dikongsi. Tiada apa yang perlu diambil sebagai contoh. Let’s m0ve 0n,” tulisnya lagi.

Untuk rekod, Nad berkah.win dengan Muhammad Faliq Amiruddin pada 18 Disember 2015. Namun, pada Sabtu lalu, Nad mende.dahkan dia sudah berpi.sah dengan suaminya selepas hampir tujuh tahun hidup bersama.

Nad bagaimanapun tidak berkongsikan tarikh sebenar pence.raiannya kepada umum.

Hasil perkah.winan, pasangan itu dikurni.akan sepasang caha.ya mata, Fahad Ibrahim, 6, dan Budi Kalsom, 1 tahun.

Sebelum ini, Nad pernah berkongsi mengenai pendapatnya terhadap is.u k0ntroversi yang menim.pa rumah tangga Puteri Sarah Liyana apabila beliau sendiri menyifatkan memben.ci  spesis wanita peny0ndol ini.

“Walaupun saya sering bawa watak peny0ndol, tetapi saya ben.ci sp.esis macam ni sebab kita ni perempuan… Sepatutnya kita kena supp0rt perempuan. Apapun  terjadi, kalau si suami buru.kkan isteri, kita kena fikir balik, next time mungkin dia boleh buru.kkan kita in fu.ture.

“Fikirkan dua tiga kali kalau kita nak hak orang ya!” kongsinya.

Kredit: MH | IG

Sumber : newsallmhi.com

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.komedimedia.com/