[Terkini] ‘Tahniah..!’PeIakon Cntik Tasha Shilla Slmat Lahirkn Ank Kedua Slps 45Mnit Btrung Nywa. – Lubuk Viral

Pelakon Tasha Shilla atau nama sebenarnya, Natasha Sheila Abdul Razak telah selamat melahirkan cahaya mata perempuan menerusi kaedah pemb.edahan sekitar jam 10.37 pagi, hari ini.

Menurut Iaporan Harian Metro, suami kepada Tasha iaitu Muhammad Atiq Idris memberitahu anak kedua dalam keluarga itu dilahirkan seberat 3.19 kilogram dan semasa proses pembed.ahan berjalan dengan lancar meskipun memakan masa 45 minit.

Jelasnya lagi, orang ramai tidak perlu ri.sau kerana Tasha dan ba.yinya kini dalam keadaan stabil.

“Alhamdulillah…Tasha selamat melahirkan anak perempuan pagi tadi secara pembe.dahan. Ba.yi dan Tasha juga berada dalam keadaan baik.

“Syukur kerana pembeda.han selama 45 minit itu juga turut berjalan dengan lancar. Malah, saya juga berada di dalam bilik pembed.ahan untuk menemani Tasha.

“Saya berterima kasih kepada doktor kerana banyak memberikan penjelasan bagi memudahkan urusan pembe.dahan,” katanya.

Terdahulu, Tasha pernah mende.dahkan dia akan melahirkan anak perempuannya itu secara pembeda.han kepada umum.

Difahamkan juga, Tasha dan suami bersifat terbuka untuk berkongsi kepada umum mengenai anak kedua mereka dan memilih nama Nyla Kaadira untuk puteri kesayangan.

Untuk info, Tasha membina mahligai bersama Muhammad Atiq Idris pada 28 Februari 2020 dan hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan turut dikurniakan seorang anak lelaki yang bernama Raeez Zander.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: HM