“Ya saya tahu kroni dia (bapa Aqish) sangat ramai” Ibu Puteri Balqis Ded4h Sesuatu Yang Ramai TakTahu- Lubuk Viral

Ibu pelakon Puteri Balqis, Norashikin Mohd. Aziz tidak berniat mahu memanjangkan lagi kenyataan yang dibuat oleh anaknya tentang sikap burvk bekas suaminya ketika ditemubual oleh Bros Gang TV menerusi saluran Youtube semalam.

Norashikin yang dihubungi Astro Gempak mengulas mengenai pended4han yang dibuat oleh anak tentang bapa yang difahamkan sudah lebih dua tahun tidak berjumpa dan berhubung.

“Maaf, Balqis sudah tidak mahu mengulas isu ini dan tidak mahu lagi bercakap mengenainya.

“Terus-terang saya tak sangka dia nak buka cerita itu kerana pada mula perbualan dia kelihatan gembira sahaja. Tak sangka ending itu dia buka semuanya.

“Saya rasa mungkin dia sudah tak tahan dan sudah tiba masa dia untuk buka cerita ini. Bapa dia sudah lebih dua tahun menghilangkan diri tanpa memberi nafkah,” katanya kepada Gempak.

Dalam perkongsian Balqis atau mesra dengan panggilan Aqish itu dia mended4hkan kisah disebalik terjadinya identiti ‘Aqish’ yang ketika ini dilihat sangat berlainan dengan dirinya sewaktu kecil dulu.

Bukan itu sahaja menerusi sesi podcast bersama dua pengacara itu, Aqish membuat satu pengakuan yang mengejutkan orang ramai mengenai sikap sebenar ayah kandungnya.

Aqish memaklumkan bahawa bukan sahaja bapanya itu merupakan seorang yang malas, bahkan dia juga tidak pernah menerima sebarang didikan agama daripada bapanya itu.

Menurut Norashikin dia sudah bersedia untuk menerima apa jua kesan atau pad4h daripada pended4han yang dibuat oleh anaknya.

“Ya saya tahu…kroni dia (bapa Aqish) sangat ramai dan saya pula tak kenal orang berkedudukan sama seperti dia.

“Tapi ini bukan soal kalah atau menang. Saya tak kisah apa pun yang bakal kami terima nanti asalkan Aqish lega dapat meluahkan apa yang dipend4m,” katanya lagi.

Baru-baru ini nama Puteri Balqis menjadi bualan h4ngat dalam kalangan netizen sehingga ada yang menggelarkan pelakon KL Special Force itu dengan gelaran sund4l hanya kerana dia menggayakan imej yang s3kksi di media sosial.

Menerusi pended4han Balqis, rata-rata warganet terkejut dan tidak menyangka remaja ini pernah melalui pengalaman yang ‘gel4p’ ketika usianya masuk muda.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen berasa simpati atas apa yang telah dilalui oleh ibu serta gadis terbabit dan dalam pada itu, warganet juga berharap agar orang ramai untuk tidak lagi menjatuhkan hukvman sesuka hati kepada dua beranak itu selepas Aqish menceritakan hal sebenar ini

Netizen sudah jangkakan pasti ada sesuatu yang tak kena

Menjengah di ruangan komen, rata-rata netizen turut bersedih dan mula faham perubahan yang berlaku dalam diri Aqish selepas mengetahui penderit4an yang dialami pelakon itu sejak dari kecil lagi.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber/ Kredit :GEMPAK