‘Dulu Ayah Angkat, Kini Suami Yang Sah’ Wanita Ini K0ngsi Cerita Cinta Lelaki Sebaya Ayahnya – Lubuk Viral

Tak dinafikan, masyarakat kita sering memandang serong terhadap individu berusia lanjut untuk mendirikan perkahwinan dengan pasangan yang jauh lebih muda. Jurang perbezaan usia yang besar seringkali dianggap tidak mampu kekal lama, namun siapalah kita untuk menafikan soal jod0h pertemuan yang sudah ditetapkan-Nya. Dulu ayah angkat…tiber pulak rasa sayang, `tup tup’ dah jadi j0doh.

Siapa sangka lelaki yang dahulunya pernah dianggap sebagai ayah angkat, kini bertukar status menjadi suami pula. Begitulah kisah dikongsi oleh Amira Hanim, 25 yang telah mencvri perhatian ramai di aplikasi TikT0k barn-barn ini. Meskipun suaminya 21 tahun lebih tua, namun dia tidak melihat jarak umur tersebut sebagai pengh4lang cinta mereka.

Dulu sama tempat kerja…sebabkan sama umur dengan bapa kandung, saya jadikan ayah angkat

Mengulas lanjut awalnya Zaini Ramli, 46 dianggap sebagai ayah angkat ketika bekerja di tempat yang sama sejak tahun lalu. Namun begitu, Amira akui lama-kelamaan mula menaruh hati kepada dvda yang kebetulan sama umur dengan bapa kandungnya. Akhirnya, kedua-dua mereka selamat bernik4h pada pertengahan Ogos lalu selepas 2 kali l4faz.

Tahniah moga kekal hingga Jannah…par4s rupa & jarak umur bukan ukuran, yang penting hati budi

Rata-rata netizen akui faktor seperti par4s rupa dan jarak umur bukanlah ukuran, sebaliknya paling penting adalah hati budi. Selain berharap perkahwinan tersebut kekal bahagia hingga ke Jannah, mereka yang tengah single juga bersel0roh mungkin jod0h belum lahir lagi.

Ada juga yang bertanya menjadi isteri no2 (berm4du). “maaf bertnya..m4du ke….? nombor brp..?” “eh bukan m4du, husband dulu dvda dah 9 tahun saya pula anak angkat dia same kerja..eh tersuka pula.alang? dia single cucvk arr jarvm”

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :viralnewsupdates.