Kenapa Perlu Saya K0ngsikan Pada Semua? – Baru Setahun Kahwin,Tak Sangka Risteena Ded4h Perub4han Pada Diri…. – Lubuk Viral

Pelakon, Nur Risteena men0lak d4kwaan bahawa dirinya sudah berbadan dua.Menerusi temu bual Melodi TV3, Nur Risteena atau nama lengkapnya, Nur Risteena Munim Zainul Ilyas menjawab persoalan warganet tentang dirinya yang dikatakan sudah h4mil dek kerana perubahan tubuh badannya.

“Tak berisi pun. Sebenarnya, saya kuat makan. Selepas kahwin ni selera makan saya kuat. Mungkin berat badan saya naik. “Saya belum h4mil, saya mungkin berisi sekarang sebab saya ada selera makan yang banyak” ujarnya.

Disoal jika diberikan rezeki untuk berbadan dua, pelakon kelahiran Pulau Pinang itu menjelaskan dia akan berkongsi tentang berita baik itu kepada peminatnya.“Untuk memiliki anak itu adalah impian bagi setiap isteri, jadi kalau ada rezeki tu, kenapa saya tak k0ngsikan kepada semua?.

“Insya-Allah saya akan kongsikan berita baik itu kepada semua, tetapi buat masa sekarang ni saya hanya naik berat badan. Saya kuat selera makan dan suami saya pun tak mengadu tentang itu,” jelasnya.Ditanya adakah Risteena terkilan apabila sesetengah warganet mempersoalkan kebahagian yang dikecapi disamping suami tercinta, isteri kepada Isa Khan itu bekata dia tidak menyimpan s4kit hati dengan sesiapa pun.

“Kalau mereka tak suka saya, saya minta maaf, kalau ada kesilapan dari kami yang menyebabkan ada pihak yang tersinggung, sebenarnya saya hanya nikmati hidup bahagia saya bersama suami,” ujar Risteena.Nur Risteena mendirikan rumah tangga bersama pelakon, Isa Khan pada 12 Mac 2021.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://www.mediakita.dnq.news/