Selepas muat naik foto Noh dan anak, Mizz Nina k0ngsi petikan ayat tentang cur4ng “god4an adalah bentuk kecur4ngan kerana…”- Lubuk Viral

PASANGAN selebriti yang baharu sahaja bercerai iaitu Mizz Nina dan Noh Salleh masih mencvri perhatian peminat apabila setiap gerak geri mereka diperhatikan termasuk perkongsian dibuat di media sosial.

Terbaharu, Mizz Nina memuat naik sebuah petikan berbahasa Inggeris yang mengulas tentang kecurangan dalam sebuah perhubungan.

Menerusi petikan tulisan Qasim Rafique dari Scottish Relationship tersebut menceritakan tentang god4an adalah bentuk kecur4ngan kerana ia mel4nggar sempadan dalam sesebuah hubungan.

Jelas petikan itu lagi, dalam sebuah hubungan yang komited, seseorang bersetuju untuk memberikan sepenuhnya kepada pasangan namun apabila curang ia memberikan tarikan s33kksual yang sepatutnya diberikan kepada pasangan namun kepada orang lain.

Nina

Petikan yang dikongsi Nina.

Bukan hanya petikan itu menjadi perhatian kerana sebelum itu, Mizz Nina atau Shazrina Azman, 42, memuat naik foto bekas suami bersama anak angkat mereka iaitu Musa di Instagram Story.

Tinjauan di Instagram Noh juga mendapati penyanyi kumpulan Hujan itu memuat naik foto sama namun tidak meletakkan sebarang kapsyen selain ruangan komen turut ditutup.

Foto dua beranak yang dimuat naik sejak semalam itu menerima lebih 30,000 tanda suka.

Pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 2 Julai 2011 sebelum mengumumkan pencer4ian mereka pada 4 Ogos lalu.

KOMEN NETIZEN :

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber/Kredit : mStar