Netizen Terpegun Lihat Mama Ummi Nazeera, “Lawa Gojesss” – Lubuk Viral

Selebriti, Ummi Nazeera merupakan antara pelakon yang kini hangat diperkatakan ramai penonton drama tempatan. Lakonannya sebagai Hayfa dalam drama terbaru berjudul, Risik Pada Hati nampaknya berhasil meninggalkan kesan.

Netizen terpegun lihat mama Ummi Nazeera, “Lawa gojesss”

Drama tersebut merupakan gandingan hebat antara Ummi Nazeera, Alif Satar dan Zara Zya yang memaparkan kisah rumah tangga mereka.

Tangisan Ummi Nazeera antara yang menjadi topik terkini, sangat meninggalkan kesan.

Selain berkongsikan kisah kerjaya, kehidupan Ummi Nazeera juga sering menjadi tumpuan peminat apabila ibu kepada dua orang anak ini sering tampil jelita dengan penampilannya.

Walau bagaimanapun, menerusi perkongsian terbaharu pula Ummi Nazeera dan mamanya mencetuskan gelagat mereka ini mencuri perhatian warganet setelah dimuat naik di platform TikTok yang mana kecantikan mamanya ini turut menjadi bualan. Melalui rakaman, Ummi Nazeera dilihat merakamkan moment dia bersama mama disebuah acara dan penampilan cantik mereka antara yang dipuji.

VIDEO

Hantaran video dikongsikan Ummi Nazeera menerusi akaun TikTok miliknya itu turut mencetuskan ruangan komen dihujani dengan pelbagai reaksi memberikan pujian terhadap dua beranak tersebut.

Apatah lagi ramai kagum melihatkan kecantikan mama Ummi Nazeera yang nampak awet muda serta begitu jelita yang dalam pada masa yang sama, perkongsian tersebut meraih ribuan tanda suka.

“Segaknya…”

“Maknya pun…”

“Aduh mak anak sama cantik, ingat mak dia kakak…”

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :HCL