“Bayar Hut4ng Dulu Baru Nikah” – Individu Tuntut Hut4ng RM4k, Ini Respon Shahir Zawawi – Lubuk Viral

Penyanyi kelahiran Akademi Fantasia musim ke-8, Shahir Zawawi khabarnya sedang meniti hari kerana bakal bergelar suami pada hari Jumaat ini.

Namun, dalam debaran menunggu hari bahagia itu, nama Shahir meniti di bibir netizen apabila muncul desas-desus mengatakan bahawa dia gagal menjelaskan hut4ng beberapa individu tersebar di media sosial.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shahir Zawawi (@shahirzawawi88)

Perkara itu dided4hkan seorang warga maya di ruangan komen sebuah portal yang memaparkan artikel mengenai Shahir, baru-baru ini.

Berikutan itu, Shahir tampil menjawab mengenai dakw4an tersebut dan mengatakan bahawa dia tidak tahu menahu mengenai isu itu dan perlu menyemak semula komen yang dibuat individu tersebut.

Saya tidak tahu tentang cerita tersebut. Sekarang ini sibuk menguruskan hal perkahwinan, jadi tak sempat nak ambil tahu. Saya kenalah semak dahulu apa yang diperkatakan sebab tak tahu hujung pangkalnya.

Dalam komen yang ditinggalkan individu itu, dia mend4kwa wang upah yang disertai Shahir dalam sebuah acara gagal dilunaskan sehingga mengalami kerugi4n.

Komen Facebook Shahir

Malah, komen individu itu juga mendapat sokongan seorang lagi warga maya yang mend4kwa syarikat pengurusan artis lain turut mengalami situasi yang sama.

Bayar hut4ng dulu baru nikah. Aku yang hidup ni pun dia buat senyap sahaja. AF Megastar aku rugi dekat RM4,000. Duit aku sendiri tu.

Terdahulu, Shahir mengumumkan bahawa dia bakal melangsungkan perkahwinan bersama seorang wanita bernama Jaskin Jaludin pada 2 September ini.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://beautifulnara.com/