Sudah Berumahtangga Semula, Ini Pended4han Dari Liza Abdullah! – Lubuk Viral

Liza atau nama sebenarnya Norliza Abdullah, 58, berkata soal peribadinya sama ada sudah berkahwin semula atau pun tidak, menjadi rahs1a kerana dia tidak akan sesekali menjawabnya.

“Kalau nak tanya soal jodoh ke, suami ke, saya tak akan jawab. Sebabnya, dulu masa saya ada suami, orang kata saya dah bercer4i. Bila saya dah bercer4i, orang kata saya dah ada suami. So, ada apa mas4lah?

“Saya tak akan cerita, saya tak akan share (kongsi), saya tak akan cakap apa-apa. Tolonglah, dah umur tua-tua ini, tolonglah jangan tanya soalan-soalan yang tak perlu nak tahu pun. Saya kahwin ke, tak kahwin ke, ada suami ke atau apa ke, rahs1a,” katanya ketika ditemubual dalam program Melodi TV3.

Liza yang p0pular dengan watak Mak Leha dalam drama 7 Hari Mencintaiku 3, berkata dia bukan cuba l4ri daripada menjawab, kerana sejak dari dulu pun, dia menerima baik setiap orang yang bertanya kepadanya.

Cuma, katanya dia dah ‘full stop’ dan kalau boleh kisah berkaitan peribadi dirinya tidak mahu ‘share’ dengan orang kerana enggan menyinggvng perasaan mana-mana pihak terutama anak-anak dan keluarganya.

Terdahulu, Liza pernah mendirikan rumah tangga dengan Zolkifly Abdul Rahman pada 1988 dan dikurniakan empat cahaya mata.

Bagaimanapun, mereka bercer4i pada 2014 selepas 26 tahun hidup bersama.

Namun, baru-baru ini h4ngat di media sosial berkaitan Liza yang pernah memenangi trofi Watak Antagonis Popular, Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) Ke-34 lalu, didkwa sudah berkahwin baharu dengan lelaki berstatus usahawan.

Sementara itu, usaha Harian Metro bagi mendapatkan penjelasan daripada Liza sendiri tidak berjaya apabila kiriman mesej kepadanya menerusi WhatsApp tidak dibalas.

Sumber :hm

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber  : dnq