“Tk Perlu Buat Cerita Tk Elok…” Penyanyi Zul 2by2 B0ngkar Sesuatu Tentang Isterinya – Lubuk Viral

PENYANYI dan komposer Zul (2 By 2) meluahkan rasa terkiIan apabila ada dalam kalangan rakan artis yang bersikap d3ngki dan bercakap burvk tentang isterinya, Intan Maya. Menurut Zul atau Zulkefli Majid, 50, perkara tersebut disebabkan ada pihak kurang berpu4s hati apabila Maya sering mengadakan acara persembahan namun tidak menjemput rakan-rakan sebagai artis undangan “Isteri buat event nak tolong kawan-kawan.”

“Walau bayaran tidak tinggi tetapi tetap ada pendapatan buat mereka. Tetapi kenalah bersabar, ikut urutan. Sus4h juga apabila ada mengata belakang disebabkan isteri saya tak panggil mereka menyanyi. “Saya dapat tahu tentang hal ini selepas berlaku sedikit saIah faham antara isteri dengan seorang rakan. Apabila bersemuka dia katakan orang lain yang bercakap burvk tentang Maya.”

“Sehingga ada hasut rakan-rakan supaya tidak berkawan dengan isteri saya kerana mend4kwa Maya selalu ‘saiIang’ sponsor sedangkan kalau buat acara, kami tidak pernah ambil mana-mana penaja,” katanya kepada mStar. Zul sebelum itu berkongsi luahan tersebut di status Whatsapp miliknya dengan harapan rakan-rakan artis yang bercakap burvk tentang Maya faham situasi sebenar dan tidak lagi tersaIah anggap.

“Maya bukan seorang yang suka cari g4duh dan dia tidak mahu ambil peduli apabila berlaku perkara begini sehingga memberi ruang kepada orang lain untuk mengata dirinya. “Memang betul kita perlu memaafkan orang, namun jika meIampau kenalah ambil serius. Saya pun sering kali menasihati isteri supaya berpada-pada jika mahu buat baik dengan orang lain. “Dalam pada buat baik pun masih ada yang saIah anggap kononnya Maya sengaja menunjuk,” jelasnya.

“Kepada rakan-rakan artis yang tiada job tu, harap mereka faham. Situasi negara kita sekarang ini baru sahaja nak bermula kembali dengan penganjuran acara selepas tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP). “Isteri saya pun sebelum ini kurang sihat dan dia masih bekerja membantu rakan-rakan. Tak perlu nak buat cerita tak elok, bersabarlah. Mana tahu ada program lain nanti kita boleh bekerjasama,” ujarnya.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://www.mediakita.dnq.news/