Ramai Tak Tahu 3 Puteri Raja Ini Sebenarnya Anak Kepada Pelakon Terkenal – Lubuk Viral

Disebalik penganugerahan darjah-darjah kebesaran yang dikurniakan oleh Istana Pahang kepada penerima-penerimanya termasuk selebriti tanah air, tertarik dengan sejarah keluarga diraja Pahang yang turut berkait rapat dengan beberapa orang selebriti.

Keluarga Besar Sultan Pahang

Untuk anda yang tidak tahu, Sultan Pahang, Tengku Abdullah Sultan Hj Ahmad Shah mempunyai 10 orang cahaya mata. Hasil perkahwinan Baginda bersama Tunku Azizah Aminah Maimunah pasangan diraja ini dikurniakan enam cahaya mata, 4 Putera dan 2 Puteri.

Walaubagaimanapun, putera sulung baginda berdua,Yang Mulia Tengku Ahmad Iskandar Shah yang dilahirkan pada 24 Julai 1990 mangk4t pada hari yang sama. Pasangan diraja ini juga mempunyai seorang anak angkat lelaki iaitu Yang Mulia Tengku Amir Nasser Ibrahim bin Tengku Arif Bendahara Ibrahim yang merupakan anakanda bongsu kepada Tengku Arif Bendahara Ibrahim dan isteri ketiga, Czarina binti Abdullah

3 Puteri Diraja Ini Warisi Kecantikan Bonda

Tengku Abdullah juga mempunyai isteri kedua yang juga pelakon veteran terkenal, Cik Puan Julia Rais. Nama Julia Rais sering kali menjadi perhatian suatu ketika dahulu menerusi drama yang dilakonkannya.

Hasil perkahwinan baginda bersama Julia Rais, baginda dikurniakan 3 puteri yang sama cantik seperti bonda mereka. Perkenalkan, Yang Mulia Tengku Puteri Iman Afzan, Tengku Ilisha Ameera dan Tengku Ilyana Tengku Abdull

Kesemua puteri – puteri baginda kini berada di England bersama bonda mereka, Cik Puan Julai Rais.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :Murai.my