“Alhamdulillah Dia Setuju..” – Akhirnya Terjawab Persoalan Orang Ramai Tentang Shuib Dan Zara Zya – Lubuk Viral

Shamira Muhammad ataupun senang disapa Shuib merupakan seorang pelawak, pelakon, pengacara, penyanyi dan penyampai radio Malaysia. Beliau berkahwin dengan Siti Sarah yang juga seorang penyanyi pada tahun 2011. Pasangan ini amat bahagia dan dikurniakan seramai 4 orang anak. Pada tahun 2021, dikala C0v!d.19 melanda dunia, Siti Sarah yang sedang mengandung anak ke-4 ketika itu telah dij4ngkiti virvs tersebut.

Berita sedih yang menggemparkan satu negara pada 9 Ogos 2021 lalu apabila dikhabarkan tentang pemergi4n arw4h Siti Sarah. Pemergi4n arw4h memberi kesan yang amat besar kepada Shuib dan keluarga. Rakyat Malaysia juga turut terasa akan pemergian arw4h.


Sudah setahun berlalu dan ada khabar angin mengatakan Shuib sedang mencari pengganti. Terbaru, dikatakan Shuib semakin rapat dengan Zara Zya yang juga seorang pelakon. Melihat hubungan mereka semakin int1m dan kerap memuat naik gambar di Instagram, netizen tertanya-tanya: Apakah hubungan mereka?

Video yang dikongsi Zara Zya di Instagram akhirnya menjawab mist3ri orang ramai. Menerusi video tersebut, Zara Zya “bersetuju” membuka kedai Bumblebee. Kedai Bumblebee dibuka di Tasik Permaisuri Cheras.

Video : 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ZaraPrihatin (@zarazya)

Komen :  

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:  http://www.mediakita.dnq.news/

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*