“Tu Psal Jgn Jυgde Awal..” – Tiada Secalit Mekap Diwajah, Netizen Kagum Dgn Penghijrahan Lisa Surihani- Lubuk Viral

Penghijrahan pelakon jelita, Lisa Surihani sememangnya merupakan satu perkara yang menarik perhatian dan membuka mata orang ramai bahawa seseorang itu sememangnya boleh berubah ke arah kebaikan sekelip mata dengan izin Allah S.W.T.

Baru-baru ini, tular satu video di platform TikTok memaparkan Lisa menghadiri satu majlis ilmu berpakaian serba hitam dan aurat tertutup rapi hingga membuatkan ramai yang kagum apabila melihatnya.

Bukan saja hijrah dari segi pemakaiannya, malah perubahan pelakon itu sangat ketara apabila dia tidak lagi memakai secalit make-up diwajah.

Perkara itu telah membuatkan ramai berasa ‘sejuk hati’ melihatnya dan berharap agar satu hari nanti, mereka juga berhijrah seperti Lisa.

Dalam pada itu, netizen turut memuji cara dia berhijrah kerana dia mengambil langkah satu per satu untuk memyempurnakan penghijrahannya dan kekal istiqamah hingga ke hari ini.

komen netizen

komen netizen

Sekadar info, tahun ini merupakan tahun ketiga pelakon Istanbul Aku Datang itu berhijab sepenuhnya dan dapat dilihat sepanjang tiga tahun ini, Lisa sememangnya berusaha untuk menutup aurat dengan sempurna. Bahkan, dirinya juga sering terlihat hadir ke majlis-majlis ilmu.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: beautifulnara