“Pertama Kali Tng0k Dia Nangls”- A1r M4ta Mizz Nina Tump4h Buat Ramai Seb4k – Lubuk Viral

Umum mengetahui kisah perplsahan Mizz Nina dan suaminya yang juga seorang penyanyi, baru – baru ini nyata menge’jutkan ramai.

Sekuat manapun hati seorang wanita dalam menghadapi du’gaan dan caba’ran hidup, pasti akan tum’pah juga air mata jika diluahkan.

Namun begitu,ramai yang menitipkan doa dan kata – kata semangat kepada Mizz Nina agar tab4h dan kuat dalam menghdapi uji4n tersebut.

Satu perkongsian yang dik0ngsi oleh seorang pengguna TikTok @ejust4u dimana dia berkongsi video mengenai penyanyi dan aktlvis kemnusiaan, Mizz Nina sedang menyeka air mata.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ???????? ????? (@officialmizznina)

Menerusi program tersebut, ‘A Heart of Stone: The Case of a Harde’ned Heart and Its Cure’ Mizz Nina dijemput sebagai sa’lah seorang tetamu untuk berkongsi pengalaman beliau.

Mizz Nina atau nama sebenarnya Shazrina Azman yang menjadi panel dalam persidangan Spiritual Summt 2022 pada 21 Ogos lalu.

Dalam ruangan k0men,rata rata wargamaya turut sama merasakan kesedlhan meIihat keadaan Mizz Nina .Wargamaya juga mnitipkan doa dan kata kata smngat buat ibu kepada Musa supaya terus kuat.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://www.mediakita.dnq.news/