Rupanya Dah Lama Simpan, Pelakon Fazura Dedah Tengah S4kit, Beritahu Apa Terj4di – Lubuk Viral

Kuala Lumpur – Gara-gara insiden tersadung besi lampu sorot, t.ulang kaki kiri Nur Fazura mengalami ker.etak4n dan memaksa dia bergantung kepada pil penahan s4kit sejak dua minggu lalu.

Menurut pelakon dan penyanyi itu, dia dinasihatkan oleh doktor untuk memakai pendakap gentian kaca bagi mengelakkan keadaan kakinya yang membengk4k itu menjadi lebih t.eruk.

Entah macam mana boleh tak perasan hingga tersadung kaki. Memang sakit namun pada awal saya sangka tiada apa-apa yang serius

“Tak lama selepas tu kaki kiri saya mula jadi kebiru-biruan serta membengk4k.

“Apabila suami bawa berjumpa doktor, saya dimaklumkan ada r.etakan dan diminta memakai pendakap fiberglass,” katanya.

Bagaimanapun, Nur Fazura, 38, berkata demi komitmen kerja dia terpaksa mengingkari nasihat diberikan doktor itu buat sementara waktu.

Menurut isteri pelakon Fattah Amin itu, alasannya, kerana perlu terbang ke Jakarta, Indonesia dalam waktu terdekat demi memenuhi undangan kerja.

“Saya sepatutnya tak boleh nak lasak sangat. Lepas pulang ke Malaysia akan buat rawatan susulan,” katanya.

Pemilik nama penuh Nur Fazura Sharifuddin itu ditemui pada sidang media pengumuman Konsert Faztival Fazura 2022 di sebuah hotel di ibu kota, baru-baru ini.

Pada majlis tersebut, pelakon Gol dan Gincu itu yang sering memakai kasut bertumit tinggi dilihat tampil dengan kasut bertumit rata hingga disangkakan sedang berbadan dua.

Bagaimanapun, Nur Fazura yang juga pelakon KamiHisteria itu menafikan dia kini sedang hamil anak kedua dan menjelaskan penampilannya berkasut sukan itu ekoran kakinya c.edera.

Kata Nur Fazura dia dan Fattah memang merancang untuk menambah zuriat selepas merealisasikan beberapa projek ketika ini.

“Mungkin hujung tahun lah kut. Kalau boleh nak sepasang, lelaki dan perempuan. Tapi rezeki Allah, kami terima saja mana-mana dan berharap mereka membesar menjadi anak yang soleh dan solehah,” jelasnya.

Sumber:  MK | IG

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.dnq.pw/