‘Dia Rembat Gambar Aku’ – AIiff Syukri Muatnaik Gmbar P1I, SekaIi LeIaki Ini Pecah Lobang HaI Sebenar- Lubuk Viral

Semalam hang4t di media sosial apabila usahawan sensasi Datuk Seri AIiff Syukri mengumumkan mengundurkan diri daripada media sosiaI pada malam Jumaat.

Sambil men4ngis teresak-esak, AIiff Syukri turut mengundang keb1m-bang4n orang ramai apabila memuat naik beberapa jenis p1I di Instagram.

Menerusi satu hantaran yang sudah dipadam, AIiff memberitahu pada bahagian kapsyen memohon agar m4ti secara tenang dan dalam iman.

” M4tikan aku dengan tenang dan beriman,” tulisnya.

Hantaran tersebut lantas tuIar di media sosial dengan beberapa portal hiburan turut memuatnaik cerita berkenaan hal itu.

Wanita kantoikan AIiff Syukri

Bagaimanapun, seorang pengguna Twitter dikenali sebagai Naufal Antezem mendedahkan gambar ubat-ubatan tersebut adalah miliknya yang dimuat naik pada 2020.

” Itu ke gambar piI yang dimuat naik oleh AIiff Syukri?

” Kalau betul, aku boleh sahkan yang dia tengah b#dohkan satu Malaysia. Itu gambar ubat-ubat aku yang dimuat naik pada 2020.

” Kalau betul ini gambar yang dia upload dan gunakan, aku doakan dia terhindar daripada sak1t yang ubat ini khususkan,” ded4hnya.

Naufal memberitahu dia tidak berasa mar4h AIiff mengambil gambar tersebut tetapi ber4ng kerana menganggap usahawan itu seolah-olah tiada hati perut mempermainkan perkara berkenaan.

” Mestilah aku mar4h. Bukan sebab dia ‘rembat’ gambar aku, tetapi sebab tiada hati perut main-mainkan benda ini,” katanya lagi.

Menjelaskan mengenai p1I berkenaan, Naufal menjelaskan p1I berwarna ungu adalah Epilim, Luvox (putih) dan Lorazepam (biru).

Luvox kata Naufal adalah untuk meningkatkan mood supaya tidak memasuki mod kemurvngan manakala EpiIim akan seimbangkan di antara man1ac dan kemurvngan dan Lorazepam untuk tidur.

” Setiap hari, tiga jenis p1I saya kena ambil kerana saya menghdap bip0Iar jenis dua,” katanya.

Terdahulu, AIiff dalam beberapa hantaran di Instagram mnangis teresak-esak memohon maaf kepada semua termasuk kepada ibu, isteri dan anak-anaknya.

Tndakan itu dibuat dipercayai selepas menerima keca-m4n hebat ekoran tndakannya memuat naik vdeo teaser lagu terbaharunya bersama Baby Shima.

Vdeo tersebut dihujani dengan keca-m4n ntizen yang tidak bersetuju dengan aksi keterlaIuan Shima berge-Iek selain sikap AIiff yang tidak serik.

AIiff Syukri cakap dia ada msaIah men-taI

Dalam salah satu hantaran dibuat, AIiff mengakui mengalami msaIah men-t4l tahap dua namun perkongsian itu telah dipadam.

” Selamat tinggal Instagram, awak adalah permainan terindah buat saya. Bukan senang nak berpisah dengan awak.

” Saya insan kerdil yang banyak do-s4. Saya sebenarnya ada sak1t mntal tahap dua. Saya tak tahan dah.

” Dari kosong sampai tahap ini saya reda dan ikhlaskan demi kebaikan semua,” tulisnya.

Ini bukan kali pertama AIiff membuat permohonan maaf secara terbuka malah sebelum ini pernah melakukan perkara sama selepas menerima keca-m4n tervk ntizen.

Di sebalik ramai yang simpati, ada juga yang sudah muak dengan ‘markerting’ AIiff yang dikatakan sengaja mencari publisiti murah4n.

Sumber:mstar

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://limauais.pw/