Takvt Dengan Kem4tian, Nora Danish Buat Wasiat Siap-Siap – Lubuk Viral

Diser4ng mas4lah anxi3te sejak bulan Mac lalu, pelakon jelita Nora Danish mengatakan dia tidak tahu punca mas4lah dihadapinya itu.Nora memberitahu mungkin ia disebabkan pertambahan usia kini mencecah 40 tahun.

Memetik Oh Bulan, Nora berkata dia sering berfikiran melamp4u serta sentiasa terfikir tentang kem4tian sehingga takvt uuntuk menaiki kapal terbang.

“Ya, saya memang ada masalah anxi3ty (kegelisahan melampau) sejak baru-baru ini. Masalah itu jugalah (anxiety) selalu membuatkan saya sering terfikir untuk m4ti dan jadi takut nak laluinya.

“Bayangkan sampai tahap nak naik kapal terbang pun saya jadi takvt dan fikir akan m4ti sampai boleh jadi anxi3ty,” katanya.

Nora berkata lagi, pernah satu tahap dia menghubungi ibunya meminta untuk jagakan anak-anaknya serta membuat wasiat harta.

“Risaunya tu sampai tahap saya pernah call emak untuk jagakan anak-anak dan keluarga selain buat wasiat siap-siap pasal harta pus4ka yang saya ada,” katanya.

Dalam pada itu, Nora menafikan masalah kegelisahannya itu disebabkan kata-kata negatif daripada netizen. Katanya lagi, dia tidak menjalani sebarang rawatan sebaliknya kini belajar untuk mengawal diri.

“Nak kata anxi3ty tu datang disebabkan faktor tekanan kerja tidak juga. Disebabkan komen-komen neg4tif netizen pun tidak juga, sebab saya sendiri jenis tidak ambil tahu sangat pasal mereka.

“Saya tidak menjalani sebarang rawatan untuk berdepan dengan ‘anxi3ty’, sebaliknya saya belajar untuk mengawal diri menerusi perkongsian di media sosial. Saya perbanyakkan membaca kata-kata motivasi,” katanya.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber  : ROTIKAYA