Suami Neelofa Hilang Sabar Dengan Wanita Ini. Kesalahan Yg Dia Buat Memang Tak Boleh Diterima- Lubuk Viral

Kuala Lumpur – Penceramah bebas dan usahawan, Haris Ismail menerusi hantaran di Instagram bertegas mahu mengambil tindakan undang-undang terhadap individu yang telah mencalar nama baik perniagaannya.

Kata Haris, dia tidak mampu berdiam lagi dengan segala fitn4h yang sudah tersebar di media sosial kali ini. Tindakan saman fitn4h dan m4lu akan dibuat pihaknya.

Menurut PU Riz, sepanjang hidup beliau amat menitikberatkan adab, beliau tak mampu lagi berdiam diri selepas persepsi demi persepsi tidak benar dikeluarkan.

Bukan itu sahaja, wanita tersebut mend4kwa pihak Nunha memaksa pelanggan membuat pembayaran secara tunai dan tidak boleh memberi inai secara atas talian mahupun kaedah lain.

Lebih teruk, PU Riz berkata wanita itu telah mengeluarkan gambaran burvk terhadap produk yang dihasilkan dan seolah-olah menyatakan produk berkenaan tidak laku. Jelas PU Riz, men1.pu dan meng4niaya orang bukan slogan perniagaannya.

Dan suka saya sebut di sini semua kesilapan kilang telah kami gantikan dengan bentuk wang ringgit dan penghantaran secara percuma. Kita beri peluang kepada pelanggan untuk buat bayaran cash atau online dan sekirannya cash tidak melebihi 20 peratus majoritinya.

Paling saya sakit hati dan tidak gemar, skeptikal terhadap produk seolah-olah tak boleh jual, sedangkan sehingga hari ini orang datang restock semua.

Di akhir posting, PU Riz menyatakan bahawa pihak pengurusan telah melakukan pelbagai usaha untuk memberikan yang terbaik buat pelanggan.

Tambah PU Riz, pihaknya akan meletakkan l.inkkepada setiap nombor telefon di aplikasi Whatsapp dan Instagram bagi membantu para pelanggan.

Sumber: OB | IG | ONLINEMALAYA

Meskipun, video tersebut mungkin sebahagian daripada ‘content’, tetapi warganet beranggapan hal itu tidak wajar dilakukan.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://limauasamboi.pw/