Netizen Bandingkan Puteri Sarah Dengan Mizz Nina Kerana Perkara Ini – Lubuk Viral

Seperti yang sudah di ketahui orang ramai, berita mengenai perpisahan antara pasangan selebriti Mizz Nina dan Noh Hujan baru-baru ini sememangnya membuatkan banyak pihak yang terkejut.

Mizz Nina mengumumkan berita penc3raian itu melalui laman Instagramnya dan disebabkan itu, ramai warganet serta rakan selebriti yang lain menitipkan kata-kata semangat buat dia.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ???????? ????? (@officialmizznina)

Tidak lupa juga, pelakon yang sejak kebelakangan ini namanya sering terlihat di serata platform media gara-gara berita rumah tangga yang berg0lak iaitu Puteri Sarah meninggalkan kata-kata semangat buat Mizz Nina.

Netizen Bandingkan Puteri Sarah Dengan Mizz Nina Sebab Tak Reti Jaga Aib Suami. Patot ke? 

Hal terbabit telah menarik perhatian warganet untuk meninggalkan reaksi mereka terhadap kata-kata Puteri Sarah, di mana dia berkata sememangnya mengidolakan Mizz Nina.

Biarpun mempunyai niat baik untuk memberi semangat kepada rakan selebriti, kebanyakkan netizen mempunyai pandangan yang berbeza hinggakan mereka membuat perbandingan di antara dua selebriti itu.

Ada di antara warganet berkata, Puteri Sarah tidak perlu sibuk dengan hal Mizz Nina dan hanya perlu jaga diri sendiri yang kian hari didakwa sering mengaibkan suami sendiri di platform media sosial untuk raih perhatian.

Sekadar info, setelah 11 tahun mendirikan rumah tangga bersama, pasangan Noh Hujan dan Mizz Nina ambil keputusan untuk membuat haluan sendiri. Pengumuman berkenaan juga dilakukan secara serentak di laman Instagram masing-masing.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : OHMEDIA