Terungkai Kisah Percerai4n Nora Danish Kali Kedua Buat Ramai Terkejut! Ini Kisah Yang Ramai Tidak Tahu !

Nama Nora Danish sememangnya tidak asing lagi dalam dunia hiburan tanah air malah beliau salah seorang selebriti popular di Instagram. Setiap apa yang dikongsinya sentiasa menerima pelbagai reaksi daripada peminat-peminat.

Bakat sebagai seorang pelakon ditambah pula dengan paras rupa yang jelita, menwan sehingga disamakan dengan selebriti global terkenal Song Ji Hyo tidak boleh disangkal lagi.

Walaupun kerap terpalit dek kontr0versi kerana perilakunya yang sering dianggap keterlluan dengan norma masyarakat, dia tidak mel4tah dan bersyukur apabila suaminya Nedim Nazri Aziz tidak mudah melnting apabila dirinya berdepan dengan kec4man net1zen.

Nora berkata daripada kegaglan perkahwinan pertama juga menjadikan dia dan suaminya, Nedim lebih matang dan sentiasa berusaha menjadi yang terbaik.

Bercerita tentang pencerai4n pertama, Nora yang ketika itu baru berusia 26 tahun mengakui sukar buat dirinya memikul tanggungjawab sebagai ibu tunggal dan juga seorang artis yang sentiasa sibuk.

Pencera1an Nora dan Jejai dis4hkan oleh seorang hakim syarie pada 17 Jun 2008 dengan tal4k kali kedua menerusi panggilan telefon.

Apabila disoal Jejai menjawab bahawa sebelum itu dia pernah melafazkan lafaz talak satu terhadap Nora bagaimanapun mereka rujuk kembali beberapa minggu selepas itu atas nasihat daripada seorang ustaz.

Setelah melafazkan cer4i tersebut, dia mendkwa tidak pernah berjumpa dengan Nora sehinggalah di makhamah dan mereka hanya berhubung melalui sms menurutnya.

Sehari sebelum pencer4iannya dibuat dia ada berbincang dan memberitahu Nora dia sudah tidak ada hati dengannya.

Namun Nora kini sudahpun bahagia disamping Nedim Nazri bagi perkahwinan keduanya sejak 2017 yang lalu dan mereka dikurniakan seorang cahaya mata iaitu Mohamed Neyqal Nedim yang kini berusia empat tahun.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : dnq.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*