[VIDEO] “Kesian Pulak Tengok Dia Dipergunakan” – Netizen Kec3wa Lihat Ratu Berj0get Sakan Untuk Lagu Baharu Aliff Syukri?- Lubuk Viral

Selepas menerima kec4man yang agak teruk ketika melancarkan lagu raya, Kelepok Raya tiga bulan lalu, sekali lagi Datuk Aliff Syukri dilihat ‘bakal’ mengalami nasib yang berulang.

Menerusi kemas kini terkini di Instagram, pelakon filem Badang itu seperti memberi bayangan bahawa dia bakal meluncurkan sebuah single tidak lama lagi.

Di ruangan kapsyen di hantaran video berkenaan, Aliff turut meminta peminat dan pengikut untuk meneka artis yang turut bergelar rakan duet menerusi kolaborasi berkenaan.

VIDEO :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Aliff syukri kamarzaman (@aliffsyukriterlajaklaris)

Selain itu, Aliff turut memberitahu yang lagu berkenaan juga bakal menampilkan lima artis viral nombor satu di Malaysia setakat ini.

“Nantikan lagu terbaharu saya, Baby Sayang, lagi 10 hari. Cuba teka saya berduet dengan siapa? Tekaan yang tepat saya kasi hadiah.

“Nantikan lagu terbaharu saya yang menampilkan lima artis viral nombor satu Malaysia,” tulisnya.

Pada video yang dikongsi, kelihatan dua wanita yang bertudung ligat menari mengikut rentak lagu. Difahamkan, salah seorang wanita tersebut adalah Ratu Farah Diva.

“Itu Ratu yang dekat TikTok tu ke? Kesian pulak tengok dia dipergunakan… ada yang buat lagu pelik-pelik la… ni buat video terkinja-kinja pulak.”“Dah tua sis. Boleh fikir mana yang elok mana tak elok. Takda istilah diperguna dah diri sendiri suka macam tu.”

“Dia sengaja cari orang macam tu supaya ikut kepala dan perangai dia… bukan nak bentuk budak tu jadi elok… apo lah guna kan orang untuk marketing sendiri.”

KOMEN NETIZEN :

Terdahulu, Aliff menerima kec4man apabila klip video lagu Kelepok Raya menampilkan elemen-elemen yang tak sepatutnya

Sumber/Kredit : GEMPAK

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://bartasangbad.site/