“Harap Tak Lupa Diri” Ryan Bakery Minta Sesuatu Dari Wafariena Buat Netizen Kagum- Lubuk Viral

TikTokers yang semakin menempa nama dalam industri hiburan tempatan, Ryan Bakery semalam ada membuat kemunculan dalam rancangan komedi popular, Sepahtu Reunion Live 2022.

Bertindak sebagai ‘cameo’, Ryan membawa peranan sebagai Aman, seorang budak sekolah yang kurang bernasib baik, sama seperti watak video-video TikToknya yang menjadi tular di media sosial.

Dalam episod semalam, antara pelakon yang turut membuat kemunculan adalah Wafariena sebagai Cikgu Nadia.

Namun, dalam keriuhan program tersebut dengan gelak tawa penonton, terdapat satu babak yang membuatkan penonton dan netizen teruja selain berharap agar sikap yang ditonjolkan Ryan itu dapat kekal sampai bila-bila.

VIDEO:

Ryan dilihat spontan mengeluarkan dialog dan meminta Wafariena agar tidak memegangnya ketika mereka berdua hampir bersentuhan.

Jangan pegang saya cikgu

Menjengah ke ruangan video yang kemudiannya menjadi tular di TikTok itu, rata-rata netizen meluahkan rasa kagum dengan lelaki itu yang cuba menjaga batas ketika sedang berlakon.

Dalam pada itu, ramai juga yang teruja apabila melihat kemunculan Ryan Bakery dan sahabat baiknya, Wanchai dalam rancangan itu meskipun hanya sekadar cameo.

Ryan Bakery menjadi tetamu jemputan di sebuah rancangan popular, Sepahtu Reunion Live.

Ternyata jemputan pihak Sepahtu Reunion Live untuk mengundang Ryan Bakery pada malam tadi mencetuskan ramai peminat influencer ini begitu gembira.

Mana tidaknya, selepas muncul di beberapa program, akhirnya Ryan Bakery muncul di rancangan lawak bersama kumpulan Sepahtu. Apatah lagi bergandingan dengan Jep Sepahtu.

Seperti diketahui selain Ryan Bakery, WanChai juga muncul bersama di rancangan tersebut.

Namun begitu, satu rakaman video pendek dikongsikan ini mencetuskan netizen tergamam dengan sorakan penonton Sepahtu Reunion Live yang memberikan sokongan buat Ryan Bakery.

VIDEO KEMUNCULAN RYAN BAKERY

Sehinggakan Ryan Bakery juga turut tergamam tidak dapat berkata-kata. Dalam pada itu, perkongsian peminat Ryan Bakery oleh, Mutalibraof yang turut memberitahu dirinya menonton Astro disebabkan Ryan Bakery itu juga menarik perhatian netizen untuk meninggalkan ratusan reaksi teruja dengan kemunculan influencer tersebut pada malam tadi.

KOMEN NETIZEN:

“Dengan aku aku sekali jerit time Ryan keluar…”

Ryan Bakery yang kini duta produk minuman Bubblebee milik Shuib Sepahtu mula mencuri tumpuan netizen apabila video TikToknya yang mengetengahkan topik dan kenangan pada tahun 90-an telah mengumpul peminatnya yang tersendiri.

SUMBER: beautifulnara

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://limauasamboi.pw/