“Yang Terakhir Tu Pewaris Megah Holding” Kecantikan Anak D4ra 8 Selebriti Popular Malaysia Jadi Bualan Peminat – Lubuk Viral

Kalau dah namanya selebriti, bukan hanya diri sendiri malah orang disekeliling mereka juga turut mendapat perhatian. Mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi, rasanya inilah pepatah yang paling sesuai digambarkan tentang kejelitaan anak d4ra selebriti Malaysia yang sudah meningkat dewasa.

Ada yang mengikut jejak langkah ibu mereka, namun ada juga yang lebih selesa mengikut haluan masing-masing. Namun, apa yang menarik perhatian adalah kecantikan yang tetap diwarisi oleh si ibu.

Berikut kami senaraikan anak gadis selebriti wanita yang sering mendapat perhatian netizen.

1. Dr. Puteri Julia Nabilah Tan Sri Megat Junid

Anak kepada Datuk Ziela Jalil

2. Erysha Emyra

Anak kepada pelakon Datin Seri Noniswara

3. Marissa Dania

Anak kepada Abby Abadi

4. Siti Nurunnyssa

Anak perempuan kepada Siti Saida Taruddin

Instagram: @sitinorsaidatarudin

5. Athalia Deena Buswani

Anak kepada penyanyi Sharifah Zarina

6. Wan Nur Khaleda Aziz

Anak kepada Datuk Sheila Majid

Sama cantik persis si ibu kan

7.Ada 3 Anak Perempuan, Ramai Tertarik Tengok Wajah Cantik Anak FIZA HALIM

MasyaAllah, cantik dan manisnya ketiga-tiga anak perempuan Fiza Halim! Walau masih kecil dan dua daripadanya sedang meningkat remaja tapi sudah terserlah kejelitaan mereka.

Seperti ibu tersayang, mereka juga mempunyai aura tersendiri yang mampu membuatkan orang ramai terpikat dan menoleh dua kali. Beruntung tiga anak ini kerana mewarisi kecantikan ibu tersayang yang pernah menganggotai kumpulan penyanyi wanita terkenal era 90an, Elite.

Sejak mendirikan rumah tangga bersama seorang juruterbang, Aizat Al Jefri Abdul Kudus, Fiza Halim atau nama sebenarnya Siti Zaidatul Fiza Abdul Halim agak jarang kelihatan di majlis-majlis hiburan. Pun begitu, Fiza aktif mengemaskini dan berkongsi aktiviti harian bersama keluarga di laman media sosial miliknya.

Sebagai seorang public figure, pastinya perkongsian Fiza mencuri perhatian peminat dan warga net. Rata-rata mereka yang melihat perkembangan terbaru Fiza memuji penampilan selebriti berkenaan dan antara yang paling mencuri tumpuan tentunya dua anak gadis Fiza yang kian meningkat dewasa.

Feera Aryanna Ahmed Farriq kini meniti usia 12 tahun sementara adiknya, Feeya Adyrra Ahmed Farriq pula berusia 11 tahun. Mengintai wajah terbaru Feera dan Feeya, masing-masing memiliki tarikan tersendiri.

Feera misalnya dikurniakan kulit putih kemerahan manakala Feeya pula mempunyai rupa paras manis menawan. Tidak kurang juga cahaya mata terbaru Fiza hasil perkahwinannya bersama Aizat iaitu Siti Aleena Adra atau lebih dikenali sebagai Baby Aleena.

Seperti kakak-kakaknya, Baby Aleena yang dilahirkan pada 24 September 2018 juga tidak terkecuali mendapat perhatian kerana kecomelan yang dimiliki. Berkongsi perkembangan Aleena, Fiza ketika dihubungi berkata anak ketiganya ini makin bijak dan menghiburkan mereka sekeluarga.

“Sekarang ni dah masuk 1 tahun 7 bulan. Ragam Aleena ni macam-macam. Dia dah pandai ikut gaya orang terutamanya buat gaya Tok marah dan mummy marah.

Lepas tu kalau kita marah dia, lakonan ratu air mata tu hebat sangat. Tapi bila kita ambil dia dukung, autom4tic akan stop dan dia senyum balik. Rupanya semua tu hanya lakonan semata-mata.

Sampai suami pun sempat gurau kata, “Tengoklah mak dia siapa, pelakon kan.” Kami panggil dia dengan nama manja Baby Aleena tapi kalau dia merajuk saya akan panggil dia Annina.”

Ditanya bagaimana penerimaan kedua-dua kakaknya sejak kehadiran Aleena, aktres ini memberitahu semuanya dalam keadaan baik.

“Syukur alhamdulillah, mereka dibesarkan dalam keluarga yang balk. Jadi semua tak ada masalah langsung. Ferra Aryanna dan Feeya Adyrra sayang sangat-sangat dengan Baby Aleena. Kalau tak video call sehari tak sah. Wajib VC

Saya bersyukur Baby Aleena dikelilingi oleh ramai kakak-kakak dan adik-anak yang sayangkan dia. Dia memang rapat dengan kakak dia termasuklah dengan anak baru (bekas suami pertama). Mereka sayang dengan Baby Aleena. Kalau VC tu, semua nak cakap dengan Baby Aleena, siap mereka reka cipta lagu BABY ALEENA untuk dia lagi. Panggil saya pun mummy.

Jadi saya tak rasa kekok langsung malahan saya Iebih happy sebab macam saya punya ramai anak. Lepas ni kalau keluar, pasti ramai yang confuse berapa orang anak saya,” ujarnya sambil ketawa.

Tambahnya lagi, “Jujur saya katakan, saya memang suka budak-budak dan sayang anak-anak syurga ni. Saya happy bila semua panggil saya mummy dan kami seumpama satu family.

Saya pun kerap berulang-alik dan rapat dengan semua. Jadi saya rasa sayalah wanita yang paling bertuah dan beruntung sebab mempunyai hubungan sebegini. Syukur sangat-sangat.”

Ferra dan Feeya merupakan anak gadis Fiza hasil perkahwinan pertamanya dengan Ahmed Farriq Zainul Abidin. Kini, Fiza ialah isteri Aizat Al-Jefri Abdul Kudus dan rumah tangga mereka bertambah bahagia sejak kehadiran Baby Aleena.

8.Anak Perempuan Mustapha Kamal Curi Tumpuan, Wajah Dikatakan Mirip Kylie Jenner! – “Finally, Pewaris Megah Holding”

Anak perempuan kepada aktor hebat Mustapha Kamal dan isteri Susan Manen, Salsabil Qur’ani mencuri perhatian ramai apabila wajah comelnya itu dikatakan mirip selebriti Hollywood, Kylie Jenner.

Menerusi platform TikTok, Salsabil, 18, yang merupakan anak nombor tiga berkongsi sebuah video bersama Mustapha ketika meraikan ulang tahun kelahiran bapanya itu untuk tatapan umum.

“Happiest belated to my #1 papa @mustaphakamaal. We love you always,” tulisnya ringkas di ruangan kapsyen.

Menerusi perkongsian itu lagi, Salsabil dilihat menari bersama Mustapha sambil diiringi lagu yang menjadi trend di TikTok berjudul Habibi.

Bukan itu sahaja, selain daripada ucapan hari lahir, rata-rata wargamaya tertarik dengan wajah dan aksi Salsabil yang juga dikatakan ada iras pelakon Spider-Man, Zendaya.

Malah, ramai juga yang mengusik bahawa Salsabil merupakan pewaris bagi Megah Holding, di mana Mustapha sebagai penaung bagi ‘syarikat mewah’ tersebut.

“@kintan:Finally… dah tahu siapa pewaris Megah Holding.”

“@virgo:She reminds me of young Kylie Jenner?”

“@Bella:Ingat minah salleh mana tadi. cantik betulll.”

“@Minju suka budu:Zendaya melayu.”

“@:Kylie Jenner is that you???”

“@hda:muka dia ada iras kylie Jenner do.”

“@Aica:lowkey looks like Kylie but also Zendaya WHAT!”

Sehingga kini, perkongsian tersebut telah menerima hampir 500,000 tontonan daripada warga TikTok.

Sekadar info, selain Salsabil, Mustapha dan Susan dikurniakan tiga orang lagi anak iaitu Sabella Qawiema, Aulia Qayyiem dan Naqli Qaddiem.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber/Kredit :Nona via https://bartasangbad.site/