“Kalau Saya M4ti, Tolong…” Kata2 Noh Salleh Untuk Mizz Nina Kembali Tul4r Raih Perhatian Netizen- Lubuk Viral

Kisah pergolakan rumah tangga selebriti Mizz Nina bersama vokalis kumpulan Hujan, Noh Salleh mencvri perhatian orang ramai setelah pengumuman mengenai percer4ian mereka, semalam.

Ekoran itu, nama Nina dan Noh hangat menjadi perbualan di media sosial serta menimbulkan pelbagai persoalan netizen yang tidak menyangka pasangan itu berpisah setelah 11 tahun mendirikan rumah tangga bersama.

Berdasarkan pemerhatian, ada dalam kalangan netizen yang memuat naik kembali status Noh ketika sambutan hari jadinya yang ke-37 pada 15 Mac lalu.

Ia ditularkan semula dan vokalis kumpulan Hujan itu meninggalkan pesanan kepada Nina dan anak angkatnya, Musa.

“Semoga Allah terus merahm4ti kita semua. Kalau saya tiba-tiba m4ti dalam masa terdekat ini, tolong jaga Nina & Musa untuk saya. Saya mohon.

“37 tahun pada 15 Mac 2022,” tulisnya di akaun Instagram miliknya.

Susulan itu, tinjauan di ruangan komen ciapan tersebut seakan dibanjiri tangisan peminat mereka yang masih berdvka cita dan teriklan pasangan itu akhirnya berpisah.

Menurut rata-rata netizen, mereka tampak sangat bahagia bersama, lebih-lebih lagi setelah kemunculan Musa dalam hidup mereka.

Nina dan Noh memfailkan pencer4ian pada 14 Jun lalu dan disahkan bercer4i tal4k satu di M4hk4mah Rendah Syariah Daerah Gombak Timur, kelmarin.

Menerusi hantaran terbaharu Nina di Instagram Story miliknya, dia mengucapkan terima kasih kepada semua pihak yang memberinya sokongan dan tidak henti menzahirkan ucapan doa agar dirinya terus tabah menghadapi ujian kehidupan tatkala ini.

Sumber/ Kredit : xtra

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://bartasangbad.site/