Baru Je Sah Bercer4i, Komen Fedtri Yahya Buat Mizz Nina Tarik Perhatian Ramai- Lubuk Viral

Selepas 11 tahun bergelar suami isteri, pasangan selebriti popular, Noh Hujan dan Mizz Nina yang juga aktivis kemanusiaan akhirnya berakhir dengan percer4ian.

Khabar dvka tersebut dikongsi oleh Noh atau nama penuhnya Mohammad Noh Salleh dalam satu hantaran Instagram hari ini.

Menurut vokalis kumpulan Hujan itu, keputusan tersebut diambil selepas mempertimbangkan banyak aspek sebelum berpisah secara baik.

“Setelah berusaha dan memikirkan banyak pertimbangan, kami bersetuju untuk berpisah secara baik,” katanya.

Menurutnya, dia dan Nina telah diberkati dengan sebuah perjalanan yang dipenuhi momen indah, jatuh dan bangun bersama.

“Assalamualaikum. Saya dan Nina (isteri) mahu membuat satu pengumuman penting. Selepas melalui pelbagai cabaran dan berbincang, kami akhirnya sepakat untuk berpisah dan membawa haluan sendiri.

“Alhamdulillah, kami bersyukur kerana berpeluang untuk menjalani kehidupan indah selama 11 tahun dan melalui pelbagai dugaan, jatuh serta bangun bersama-sama.

“Kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada penyokong yang selama ini banyak memberi sokongan dan kasih sayang kepada kami selama bertahun-tahun. Jangan risau, kami masih berkawan dan baik,” katanya lagi.

Tambahnya, semua yang terjadi sudah pun tersurat dan ditakdirkan Allah SWT selain memohon doa untuk kehidupan terbaik mereka selepas ini.

“Kita hanya mampu merancang, namun Allah yang menentukan. Mohon doakan kami dapat menjalani kehidupan di sepanjang tempoh idah.

“Saya amat menghargai kalian yang menghormati privasi kami berdua,” tulisnya.

Dalam hantaran sama, dia turut memuat naik fotonya di tepi pantai bersama Nina yang dilihat mendukung anak mereka, Musa.

Rakan Rakan Artis Turut Memberi Komen Semangat

Perkara ini memang mengejutkan semua orang. Pada masa yang sama Mizz Nina turut memuat naik status dan gambar yang sama seperti bekas suami dia Noh Hujan.

Dalam pada itu, ramai sokongan daripada rakan-rakan artis termasuklah kolen dari Fedrri Yahya buat Mizz Nina.

Kita doakan yang baik-baik ya

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://limauasamboi.pw/