“Tapi Dia Tutup Alb Suami..”- Kata2 Puteri Sarah Buat Mizz Nina Tarik Perhatian Hingga Ramai Yg Perli- Lubuk Viral

Berita pencerai4n pasangan selebriti, Mizz Nina dan Noh Hujan semalam sememangnya membuatkan para peminat turut berasa sed1h kerana ramai yang mengetahui mereka sudah 11 tahun berumah tangga.

Pasangan itu turut mengumumkan secara rasmi berkenaan perpisahan mereka di Instagram masing-masing bagi menjelaskan secara tepat tentang hubungan mereka.

Ruangan komen di Instagram Mizz Nina telah dipenuhi dengan kata-kata semangat serta doa yang terbaik buat mereka walaupun tidak bergelar suami isteri lagi.

“Allah ada dengan orang2 yang sabar”

Antara yang memberikan sokongan kepada Mizz Nina adalah pelakon terkenal yang juga sedang mempunyai masalah dalam rumah tangganya, Puteri Sarah Liyana.

Menerusi Insta Story Sarah, dia telah memberikan kata-kata semangat kepada Mizz Nina dan berharap selebriti itu sentiasa kuat dan sabar menerima ujian daripada Allah S.W.T.

“Sentiasa mengidolakan awak. Semoga terus kuat. Sesungguhnya, Allah ada bersama orang-orang yang sabar,” tulisnya.

Semoga yang terbaik buat mereka

Selain dari Puteri Sarah, ramai lagi rakan artis yang meninggalkan komen di ruangan Instagram bekas ahli kumpulan Teh Tarik Crew ini dan semuanya memberikan sokongan serta mendoakan agar dia terus kuat menjalani kehidupan akan datang.

Puteri Sarah yang tampil memberikan sokongan kepada apa yang berlaku dengan Mizz Nina telah mendapat perhatian ramai hingga ada komen yang perli beliau. antara komen yang ada adalah sentuh berkenaan penjgaan aib suami.

Komen Netizen:

Kuala Lumpur: Pasangan selebriti Mizz Nina dan Noh Salleh dikatakan sudah bercer4i tal4k satu di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Gombak Timur, di sini, semalam.

Sumber Harian Metro berkata, pasangan itu terlebih dulu memfailkan percerai4n pada 14 Jun lalu di mahkamah sama.

Difahamkan, percerai4n mereka di bawah kod kes 055 iaitu permohonan lafaz tal4k dengan kebenaran mahkamah.

Sementara itu, cubaan Harian Metro mendapatkan kenyataan daripada Mizz Nina tidak berjaya apabila mesej dihantar tidak berbalas.

Terdahulu, seorang pengguna Twitter @thentang membuat ciapan berkenaan perkara itu yang kemudiannya memetik nama penyanyi kumpulan Hujan itu selepas ditanya pengguna lain.

“Makin takut nak kahwin bila dengar orang cerai-berai ni. Hari ini (semalam) pasangan selebriti yang punyalah baik depan media bercerai pula pagi tadi dekat Mahkamah Gombak Timur. Tapi berita tak ‘cover’ pula.

Sebelumnya, akhbar ini melaporkan Noh, 37, atau nama sebenarnya Mohammad Noh Salleh menafikan mengenai desas-desus keretak4n rumah tangganya yang bertebaran di media sosial pada 13 Julai lalu.

“Entahlah, tiada komen. Korang semua kena t1pu…good luck (selamat berjaya),” katanya ketika ditemui media.

Kemudian, beberapa hari selepas itu Mizz Nina, 42, atau nama sebenarnya Shazrina Azman memuat naik hantaran di Instagram yang seolah-olah memberi bayangan dia sedang melalui saat-saat sukar hingga mengundang pelbagai reaksi netizen.

Masih mengunci mulut mengenai dakw4an rumahtangganya dengan Noh, ruangan komen dipenuhi dengan ucapan mendoakan yang terbaik buat Mizz Nina.

Pasangan itu mendirikan rumah tangga pada 2 Julai 2011. Sekitar April lalu, pasangan itu memperkenalkan Musa sebagai anak angkat bagi menyerikan rumah tangga mereka.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://limauasamboi.pw/