[VIDEO] Mata Kiri Ben Amir Hampir Bvta, Apa Yang Berlaku Mengejvtkan Peminat “Tanpa sebarang am4ran, saya hampir bvta” – Lubuk Viral

PETALING JAYA – “Tanpa sebarang amaran, saya hampir bvta.”

Demikian pendedahan mengejutkan daripada pelakon popular Ben Amir tentang keced3raan mata kiri yang dialaminya akibat kem4langan pada Jun lalu.

Dalam video yang dimuat naik dalam Instagram sebentar tadi, Ben Amir atau nama sebenarnya, Muhammad Ben Amir Sabaruddin, 32, turut berkongsi video proses pemulihannya termasuk gambar matanya kirinya yang ced3ra tervk.

“Kem4langan yang menggubah pandangan saya tentang kehidupan. Proses pemulihan sangat sukar daripada segi ment4l dan fizikal. Saya sangat tertekan dan lemah,” tulisnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BenAmirr (@benamirr)

Namun, selepas menjalani pembed4han pada pertengahan Jun lalu, pelakon drama Sweet Dreams itu memberitahu dia kini semakin sembuh dan sihat.

“Hari ini keadaan saya bertambah baik dan saya berasa kuat kembali. Terima kasih Allah kerana membantu saya.

“Terima kasih kepada semua orang yang sentiasa berada di sisi ketika saya berada di tahap paling bawah. Sekarang adalah masa untuk saya maju ke hadapan dan berkembang,” ujar Ben lagi.

VIDEO :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BenAmirr (@benamirr)

Menerusi ruangan komen, rata-rata peminat dan rakan artis mendoakan agar penglihatannya pulih seperti sedia kala.

Terdahulu, Ben juga berkongsi gambarnya selepas menjalani pembed4han di h0spital dan dapat dilihat pada bahagian mata kirinya ditutup dengan alat pelindung buat sementara waktu.

Selain itu, Ben juga pernah berkongsi keadaan matanya kirinya yang berwarna merah menyala, namun sebelum ini tidak berkongsi punca yang mengakibatkan matanya terc3dera.

Dalam pada itu, menerusi Instagram Story, Ben yang sebelum ini popular dengan imej rambut panjang kini tampil dengan imej yang lebih segar dengan gaya rambut lebih pendek dan kelihatan semakin sihat

KOMEN NETIZEN :

Sumber/Kredit : – KOSMO! ONLINE

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://bartasangbad.site/