Demi Nak Tengok Ella Nyanyi, Penonton Koyak Banner Belakang Pentas!, “Ni Baru Legend” – Lubuk Viral

Digelar Ratu Rock, Ella adalah nama yang cukup popular bermula di awal era 1990-an lagi. Malah sehingga kini namanya masih dikenali ramai biarpun sudah berpuluh tahun dalam industri hiburan tanah air.

Memiliki karakter dan penampilan tersendiri adalah antara sebab mengapa Ella masih bertahan hingga ke hari ini. Selain itu suara dan gaya nyanyiannya yang cukup unik juga menjadi antara keistimewaan ada pada dirinya.

Baru-baru ini satu rakaman dengan paparan Ella sedang membuat persembahan di pentas telah mencuri perhatian ramai. Dalam video itu sekali imbas tengok macam biasalah bila ada artis buat persembahan, ramai peminat yang akan datang saksikannya.

Namun dalam rakaman persembahan Ella ini lain pula halnya. Ada yang sanggup koyak banner belakang pentas semata-mata nak tengok Ella menyanyi! Berikut adalah perkongsian rakaman tersebut yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun izzat.hazim:

@izzat.hazim Thankyou for the performance kak Ella. #Ella #RatuRock #BatuPahat ♬ original sound – izzat hazim

Pergh, penangan Ella memang lain macam perginya! Demi menyaksikan persembahan Ella banner belakang pentas pun sanggup dikoyak. Apa-apa pun perkongsian rakaman nak tengok Ella nyanyi ini telah meraih lebih 78 ribu tontonan dan 5,000 likes.

Memang betul-betul hebat aura persembahan dari Ella ini. Di ruangan komen, rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian demi nak tengok Ella nyanyi tersebut seperti berikut:

“Ni baru legend”

Screenshot at Aug 01 08-15-42

“Suara masih power. Betul2 legend”

Screenshot at Aug 01 08-15-21

“Dapat duduk belakang stage jee. Tu pun nyelit2 demi Ella”

Screenshot at Aug 01 08-14-52

“Jual khemah tu. Kacau la tutup pentas. Tak best kali ni”

Screenshot at Aug 01 08-12-20

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :  https://himpunanceritalawak.com/