Allahu! Isteri Shahrol Shiro Pohon Doa Orang Ramai, Ini Ke4daan Terkini Anaknya! – Lubuk Viral

Isteri kepada pelawak Shahrol Shiro, Nor Farhanan Syamimi berharap orang ramai dapat mendoakan kesembvhan anaknya, Iskandar Rizqi.

Menurut Farhanan atau lebih mesra disapa Anna mengatakan sebagai seorang ibu, dia tidak sanggup melihat anak sulungnya berada dalam kesak1tan.

“Tiada apa yang Anna harapkan selain doa dari kalian semua. Selitkan lah doa untuk Iskandar Rizqi dalam setiap solat kalian. Semoga Iskandar Rizqi cepat sembvh.

“Selitkan lah doa untuk Iskandar Rizqi dalam setiap solat kalian. Semoga Iskandar Rizqi cepat sembuh,” tulisnya di ruangan kapsyen Instagram miliknya.

“Rizqi kene chicken pox tapi mulut dia penuh Ulser. Kesian Rizqi nak makan susah, badan pun gatal. Banyak sangat Ulser dalam mulut dia.”

“Kita ni Ibu, luluh hati tengok Anak sakit. Lemah macam mana kita, atau penat macam mana kita, tetap kuatkan diri dan semangat untuk Anak”, tambahnya.

Bagaimanapun kata Anna, dia menganggap segala yang berlaku adalah ketentuan Tuh4n dan percaya ada hikmah di sebaliknya. Menerusi entri itu juga, Anna turut memuat naik foto terbaharu kondisi anaknya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anna Hana (@anna_danisha)

“Semua ini atas izin Allah S.W.T. Setiap berlaku pasti ada hikmatnya. Allah izinkan anak s4kit.

“Dalam masa yang sama Allah hadirkan sekeliling yang banyak membantu dan banyak bagi kata-kata semangat. Alhamdulillah dan terima kasih pada yang mengambil berat,” coretnya.

Menerusi perkongsian itu, rata-rata rakan artis dan peminat turut mendoakan kesembuhan dan kesejahteraan serta memberi kata-kata semangat dan juga beberapa tips untuk kesembuhan anak teruna Shahrol Shiro dan isteri itu.

Moga Anna Kuat & Sabar

Cepat Sembuh Sayang

Kesiannya…

Cari Aloclair Spray kat farmasi

Awal September tahun lalu, pasangan ini divji apabila anak kedua mereka, Ismail Rifqi dimasukkan ke h0spital kerana tidak sihat. Bagaimanapun selepas menjalani pemeriksaan, doktor menges4hkan Ismail hanya mempunyai satu buah pinggang sejak dilahirkan.

Selepas menjalani pembdahan, Anna juga meluahkan rasa syukur kerana segalanya dipermudahkan buat Ismail.

Semoga cepat sembuh buat anak-anak permata hati kesayangan ibu ayah!

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.dnq.pw/