‘Kami Tak Mahu Melihat Mereka Bercer4i. Saya Harap Syamsul Tak Lupa Asal Usul’ – Datuk Yusof Haslam

Kemelvt rumah tangga pengarah dan penerbit terkenal iaitu Syamsul Yusof bersama isterinya, Puteri Sarah Liyana nampak gayanya masih belum menemui noktah dan ianya kini menjadi bualan hangat netizen di media sosial.

Terbaru, bapa kepada Syamsul iaitu Datuk Yusof Haslam meminta anak dan menantunya itu segera menyelesaikan k0nflik yang mel4nda rumah tangga mereka.

Datuk Yusof Haslam akui sedih dan terkilan dengan kem3lut yang berlaku dalam rumah tangga Syamsul dan Puteri Sarah. Malah Datuk Yusof Haslam dan isterinya, Datin Fatimah Ismail juga berharap agar k0nflik yang berlaku sejak empat tahun lalu itu dapat diselesaikan dengan cara yang baik demi nama baik keluarga dan anak-anak.

Secara peribadi, saya rasa tidak adil jika rumah tangga mereka berakhir dengan perpisahan. Itu adalah perkara yang amat menyedihkan dan saya tidak melihat apa-apa kebaikan di situ.

Tambahnya lagi, dia berharap agar anak dan menantunya itu tidak membiarkan masalah ini tanpa sebarang penyelesaian sehingga menjadi semakin rumit.

Saya bangga dengan apa yang dicapai Syamsul ketika ini. Saya hormat dia. Cuma saya harap dia tak lupa asal usul. Dalam hal rumah tangga, saya minta dia dan Puteri Sarah perbetulkan keadaan. Saya dan isteri tak mahu melihat mereka bercer4i.

Terdahulu, kisah kemelvt rumah tangga Syamsul dan isterinya yang juga pelakon Puteri Sarah didakwa berantakan kerana kehadiran orang ketiga. Puteri Sarah kemudian memfailkan satu tindakan sam4n di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur, berserta dua aduan di pejabat agama terhadap seorang wanita yang did4kwa sebagai kekasih Syamsul Yusof iaitu Ira Kazar.

Pasangan Syamsul dan Puteri Sarah berkahwin pada 8 Mac 2014. Hasil perkongsian hidup itu, mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam, 5, dan Sumayyah kini berusia 3 tahun.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: OhBulan

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*