“4 Tahun Ada Mas4lah Dgn Suami”- Rupanya Ini Punca Dato Yusof Haslam H4lang Puteri Sarah Duduk Rumah – Lubuk Viral

Empat tahun pelakon Puteri Sarah Liyana ‘sorok’ kemelvt rumah tangga dengan suami yang juga merupakan pengarah filem, Syamsul Yusof yang did4kwa berpunca daripada Ira Kazar.

Kerja back to back, Menurut Puteri Sarah, dia tidak menidakkan kesibukan dia bekerja disebabkan ingin lari daripada terus dibelenggu masalah.

Ded4h aktres berumur 36 tahun ini, bapa mentuanya iaitu Datuk Yusof Haslam pernah menghalang dirinya duduk di rumah dan meratap dengan apa yang berlaku.

Ya betul. Macam mana saya ada kekuatan untuk bekerja adalah datang daripada bapa mentua saya. Dua tahun lalu dia ada cakap suruh saya berlakon, jangan duduk rumah.. menangls dan makan hati.

Fokus dekat penggambaran dan jaga anak-anak. Masa mula-mula saya nak buat, memang tak ada kekuatan, rasa takut. Bila dah mula kerja, jadi ketag1h asyik back to back.

Saya nak jadi Sarah yang dahulu maksudnya yang bekerja dan ada konfiden dengan diri sendiri.

Puteri Sarah berkata demikian ketika majlis Meet & Greet Puteri Sarah dan Rossa Sera anjuran Inayah Beauty Trading yang diadakan di Avante Hotel Bandar Utama, pada Isnin.

Ingatkan berjuang seorang diri

Ditanya sama ada anak-anak faham situasi sebenar, pemilik nama Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin memilih untuk merahsiakan.

Anak-anak sampai sekarang tak tahu. Masa saya pergi Singapura, saya tingg4lkan anak-anak dengan datuk dan datin. Jadi mereka fikir pergi jumpa atuk, nenek dan sepupu.

Alhamdulillah mereka dikelilingi orang-orang yang positif dan supportive itu yang saya perlukan. Saya tak nak mereka hidup dengan t0ksik jadi saya keluarkan.

“Kalau nak ikutkan, ketika itu saya baru mengandvngkan Sumayyah (anak kedua). saya ada pergi ke lokasi penggambaran untuk beri sokongan.

“Saya tahu proses yang dilalui mereka ketika penggambaran termasuk masalah di lokasi dan proses suntingan pun dibuat ketika pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP),” katanya ketika ditemui pada majlis memperkenalkan dirinya sebagai wajah produk Inayah Beauty yang berlangsung di sebuah hotel di Petaling Jaya, semalam.

Dalam pada itu, Sarah turut menyifatkan kejayaan yang diraih filem arahan bapa kepada anak-anaknya itu juga berkat doa dan sokongan orang ramai.

“Tahniah kepada semua pelakon, pasukan dan kru yang paling pen4t sekali. Dan juga kepada pengarah. Alhamdulillah, syukur rezeki dapat RM90 juta sebab ramai yang berdoa. Kepada penerbit iaitu Studio Kembara, tahniah!” ujarnya.

Semalam Kosmo! Online melaporkan filem Mat Kilau: Kebangkitan Pahl4wan mencatat kutipan RM90 juta selepas 33 hari ditayangkan, sekaligus menjadi filem dengan kutipan tertinggi di negara ini, mengatasi Avengers: End Game yang mengutip RM87 juta dan Mun4fik 2

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: ohbulan