Ibu muda usia 22 tahun seb4k tak sempat salam bekas suami sebelum lafaz tal4k- Lubuk Viral

Ibu muda usia 22 tahun seb4k tak sempat salam bekas suami sebelum lafaz tal4k

Setiap pasangan suami isteri pastinya mengharapkan supaya rumah tangga yang terbina berkekalan hingga ke akhir hayat. Namun, siapalah kita untuk merancang tentang jangka hayat jodoh kita kerana ia sudah ditentukan oleh Maha Pencipta.

Berpisah diusia muda

Siapa sangka, mahligai bahagia yang dibina pada usia yang sangat muda rupanya tidak bertahan lama apabila salah satu pihak sudah tidak sanggup untuk mempertahankannya.

Hal ini samalah seperti perkongsian seorang ibu muda apabila berpisah dengan bekas suami pada usia 22 tahun dengan dikurniakan seorang cahaya mata.

Tak sempat salam bekas suami

Dalam salah satu video yang dikongsikan, pengguna TikTok dikenali sebagai @izzahrahimofficial411 itu meluahkan rasa ralat kepada bekas suami kerana tidak sempat untuk bersalaman denganya buat kali yang terakhir sebelum lafaz talak dibacakan.

Difahamkan, lelaki itu seakan mahu segera melafazkan tal4k walaupun hakim memberi ruang untuk mereka.

Setiap yang berlaku pasti ada hikmah

Namun begitu, ibu muda tersebut reda dengan pencer4ian yang berlaku dan berazam mahu bangkit serta memulakan kembali kehidupannya dengan anak tersayang.

Disebalik kekusutan yang menimpa, wanita itu meluahkan rasa syukur kerana diberi rezeki pekerjaan tetap diwaktu dia benar-benar berharap.

Time rasa ‘down’ tengoklah anak tu sis

Sehubungan dengan perkongsian duka @izzahrahimofficial0411, ramai yang meninggalkan komen dengan memberikan kata-kata semangat untuknya kembali bangkit dan melupakan episod sedih yang dilalui itu.

Ada juga diantara mereka berkongsi pengalaman sama sewaktu bercerai dengan bekas pasangan dan menjadikan ikhtibar dalam kehidupan kedepannya.

Terus kuat dan semangat demi anak

Ada yang pernah lalui perkara sama

Yang pernah lalui je tahu sakitnya pencerai4n

Dengar orang lafaz cer4i, kita pun n4ngis sama

Video1

@izzahrahimofficial0411Selepas dtgnya dugaan, kau hadirkan pelangi iaitu rezeki kerja tetap utkku? Allah itu hebat ?♬ original sound – M u m y .Y e l l o w ?

Video 2

@izzahrahimofficial041124/07/2022 , semoga pengalaman dan segala pahit manis dapat jadikan aku wanita yg lebih dewasa utk besarkan ank seorang diri?❤️ aminnnn ya rabb♬ original sound – M u m y .Y e l l o w ?

 

Video 3

@izzahrahimofficial0411???? bersekang mata utk besarkan seorang cahaya mata ❤️ semoga surprise planner mamy semakin maju, dan semoga mamy berjaya dapatkan kerja tetap utk masa depan ank mmy dgn kelebihan n sijil pelajaran yg mamy ada ❤️♬ bunyi asal – ????????_?????? – ?️???? ?????? ?

Video 4

@izzahrahimofficial0411 #quotestory ♬ original sound – M u m y .Y e l l o w ?

Sumber: TikTok @izzahrahimofficial0411

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://webfastnews24.com/