Bertukar Kata-Kata Semangat Untuk Terus Kuat, Rossa Sera & Puteri Sarah Mohon Kaum Wanita ‘Bangkit’ Demi Kesihatan Ment4l – Lubuk Viral

Isu perg0lakan rumah tangga pelakon, Puteri Sarah dan Rossa Sera antara yang mencvri tumpuan warganet sejak belakangan ini. Tatkala, Sera dikatakan dalam proses berpisah dengan suaminya, Shuk Sahar, isteri kepada pengarah dan pelakon, Syamsul Yusof iaitu Puteri Sarah pula dalam proses meny4man ‘peny0ndol’ rumah tangganya.

Engkau lebih tabah daripada mereka

Terbaru, kedua-dua wanita hebat ini dilihat bertemu antara satu sama lain dalam sebuah majlis khas. Lebih terharu, kedua-dua mereka memuat naik video dan gambar bersama di Instagram. Bukan itu sahaja, Sera dan Sarah turut bertukar kata-kata semangat agar terus menjadi kuat dan bangkit demi masa hadapan.

Menerusi Instagram Sera, dia memberitahu bahawa Sarah seorang wanita yang tabah. Oleh sebab itu, dia yakin bahawa wanita seperti Sarah mampu mengalahkan para lelaki di luar sana.

Engkau tidak akan sekuat laki-laki, tapi engkau lebih tabah dari mereka. Dan ketabahan itulah yang menjadikan wanita mampu mengalahkan laki-laki.

Jaga kesihatan ment4l dan fizikal

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Puteri Sarah Liyana Megat (@puterisarahliyana)

Manakala menerusi Instagram Sarah pula, dia bersimpati atas nasib yang menimpa Sera selama ini. Ujar Sarah, dia pertama kali berjumpa dengan Sera di majlis tersebut. Tambahnya, sebelum ini dia hanya membaca kisah rumah tangga Sera dan Shuk melalui media sosial sahaja.

Bila berjumpa secara macam ni, saya nampak dia berada dalam keadaan yang bimbang. Kesian dia. Apabila hati kita telah hancur, sudah pasti tiada perkataan mahupun ayat yang mampu dikeluarkan daripada mulut.

Semuanya jadi bercel4ru. Saya faham perasaan dia. Kehidupan akan cuba memecahkan korang kadang-kadang, tiada siapa yang dapat melindungi korang daripada realiti ini.

Jelas Sarah lagi, adakalanya hati yang terlvka mampu membuatkan seseorang itu tersedar dan berfikir bagaimana cara untuk menghargai diri sendiri. Di akhir posting, Sarah berharap Sera sentiasa kuat untuk anak-anak dan dirinya sendiri.

Komen netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Oh bulan