“Macam ni la Hayla tiap kali kami ‘outstation’,” – Aeril Zafrel – Lubuk Viral

Benarlah yang dikatakan oleh orang, anak perempuan sebenarnya lebih rapat dengan si ayah. Lihat saja Awal ashaari dan anaknya Lara Alana.

Seorang ayah merupakan “ cinta” pertama kita, di usia kita yang masih kecil lagi kita mengenal apa itu kasih sayang melalui ibu bapa kita. Bila meningkat usia, ayah yang menjadi idola kita dan menjaga kita.

Tidak ketinggalan juga Aeril Zafrel dan anaknya,Hayla Maghfirahtul Adzkiyaa atau lebih mesra dengan panggilan Hayla.

Kasih sayang seorang ayah memang tiada bandingannya. Kasih sayang itu juga dapat dilihat apabila pelakon dan usahawan Airel Zafril memuatnaik video yang memaparkan gelagat anak perempuannya yang dilihat sedih ketika terp4ksa berpisah buat sementara waktu dengan dirinya dan isteri, Wawa Zainal.

Berdasarkan video, Hayla dilihat men4ngis dan berlari memelvk bapanya itu, ketika Aeril dan Wawa difahmkan terp4ksa meninggalkannya atas urusan kerja.

“Macam ni la Hayla tiap kali kami outstation,” tulis Airil di ruangan kapsyen video pada TikTok miliknya.

Video:

@aerilzafrel8mcmnilah hayla tiap kali kami outstation ?♬ Tuhan Jaga Dia Untukku – Fiena

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 1.8 juta tontonan, 134.2k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata seb4k dengan reaksi yang ditunjukkan oleh Hayla.

Untuk makluman, Aeril Zafrel dan Wawa Zainal mendirikan rumah tangga pada 2013 dan mereka dikurniakan empat orang cahaya mata.

Komen netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: tiktok aerilzafrel8