(VIDEO) “Dah Terlambat, Patut Dari Dulu Lagi…” – Konon Buat Trend TikTok Jadi Setia, Shuk Sahar Dip3rli Netizen – Lubuk Viral

Pasti ramai yang mengetahui tentang pergelutan rumahtangga yang dialami pelawak, Shuk Sahar dan isterinya, Rossa Sera yang runtuh selepas beberapa kali dia berlaku cur4ng sehingga menyebabkan perkahwinannya kini sampai ke penghujung.

Baru-baru ini tular pula sebuah hantaran video di laman TikTok miliknya yang memaparkan dirinya bersama pelakon, Nazeera Sardi sedang berjalan berdua-duaan seperti pasangan bercinta.

Namun, secara tiba-tiba Nazeera disapa oleh seorang wanita yang menegur tentang tali kasutnya yang terbuka dan ketika dia tunduk untuk mengikat tali kasut, wanita itu kemudiannya dengan pantas memberikan kad nombor telefon kepada Shuk.

Sejurus itu, Shuk dilihat mengambil kad nombor tersebut dengan wajah seolah-olah terkejut dengan tindakan wanita itu. Bagaimanapun, dia dilihat membuang semula kad tersebut dan kembali berjalan bersama Nazeera.

@shuksahar #fyp #fypindonesia #shuksahar #volcano #darkey ♬ Perfect – Ed Sheeran

Menjengah di ruangan komen, rata-rata netizen telah mem3rli tindakan pelawak itu membuat video trend TikTok seolah-olah setia dengan pasangan namun berbeza dengan realiti kehidupannya yang sebenar.

Berdasarkan cerita sebenar yang di plot twiskan – netizen.

Patut nya dari dulu lagi,” tulis seorang warganet.

Orang dah tak percaya dah shuk… sekali dua tak apa ni dah berpuluh-puluh,” tulis seorang lagi pengguna TikTok.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Neelofa tak heran dengan isu inai Nunha

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://beautifulnara.com/